فرمانده سپاه ناحیه شازند اعلام کرد:
فرمانده سپاه ناحیه شازند از توزیع ۳۸۰۰ بسته معیشتی توسط سپاه و بسیج با مشارکت دستگاه‌ها و خیرین بین نیازمندان در قالب مرحله اول رزمایش کمک مومنانه خبر داد.
کد خبر: ۸۴۰۹۸۷
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۱ 21 April 2020

 

به‌گزارش تابناک مرکزی؛ محمد مهجوری ظهر امروز در آیین رزمایش کمک مومنانه شازند که با حضور فرمانده سپاه روح الله و جمعی از مسوولین شهرستانی برگزار شد، گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا سپاه و بسیج ناحیه شازند با سازماندهی ۳۵ گروه جهادی و ۵۰ جهادگر در روز اقدامات گسترده‌ای از تولید و توزیع ماسک،گندزدایی و ضدعفونی روستاها و معابر، توزیع مواد ضدعفونی کننده انجام داده است.
وی یادآورشد: تاکنون بیش از ۱۷۰ هزار ماسک توسط گروه‌های جهادی تولید و در بین مناطق محروم و روستایی تولید شده و همچنین روزانه بیش از دوهزار دستکش یکبار مصرف در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد.
فرمانده سپاه ناحیه شازند راه اندازی ۱۲ کارگاه تولید ماسک و چندین کارگاه خانگی توسط جهادگران بسیجی، تهیه و توزیع ۱۵۳ هزار بروشور اطلاع رسانی، آموزش بیش از ۲ هزار نفر، ضدعفونی مستمر بیش از ۳۰ روستا و به کارگیری بیش از ۱۴۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده  را بخش دیگری از اقدامات سپاه ناحیه شازند در مبارزه با کرونا برشمرد.
مهجوری افزود: از ابتدای ویروس کرونا تا نیمه شعبان بیش از ۸۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان توزیع شده که بعد از بیانات مقام معظم رهبری در نیمه شعبان رزمایش کمک مومنانه در دستور کار قرار گرفت که امروز اولین مرحله توزیع بسته‌های معیشتی را انجام می‌دهیم.
وی با اشاره به اینکه در مرحله اول این رزمایش ۳۸۰۰ بسته معیشتی توسط سپاه و بسیج و مشارکت دستگاه‌ها و خیرین توزیع می‌شود، ادامه داد: همه می‌توانند در رزمایش کمک مومنانه مشارکت داشته باشند و این رزمایش تنها به بسته‌های معیشتی منحصر نمی‌شود بلکه  نگرفتن اجاره خانه، تسویه حساب دفتری نیازمندان به مغازه‌ها، هزینه یادواره شهید یا متوفی برای کمک به محرومین، اهدا لباس نو، پرداخت هزینه چک کسی که کارش تعطیل شده، کمک به بیماران شیمیایی یا بیماران خاص نیز می‌تواند در قالب رزمایش کمک مومنانه باشد و همه باید در این امر خداپسندانه مشارکت کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار