مسئول بسیج سازندگی آذربایجان شرقی با بیان تینکه مرحله دوم و سوم رزمایش کمک‌های مؤمنانه در آذربایجان شرقی برگزار می‌شود گفت: مردم و خیرین در مرحله اول بیش از ۱۰۵ میلیارد به رزمایش مواسات آذربایجان شرقی کمک کردند.
کد خبر: ۸۴۱۴۸۷
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۶ 23 April 2020

به گزارش تابناک تبریز، سرهنگ جعفر اسکندری در حاشیه رزمایش کمک مومنانه مردم آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه بیش از 40 هزار بسته معیشتی در قالب مرحله اول این رزمایش در آذربایجان شرقی توزیع می‌شود، اظهار داشت: در این مرحله، 20 هزار بسته در تبریز و 20 هزار بسته در شهرستان‌های اسنان توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه همانند این رزمایش در ایام ماه شعبان و نیمه شعبان هم بسته‌های معیشتی در بین مردم توزیع شده بود، گفت: این رزمایش پس از فرمان مقام معظم رهبری به صورت متمرکز در سه مرحله برگزار می‌شود که مرحله اول، امروز در آستانه ماه مبارک رمضان برگزار شد و مرحله دوم در نیمه رمضان و میلاد کریم اهل بیت علیهم السلام امام حسن مجتبی (ع ) و مرحله سوم در آستانه عید فطر برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در زلزله میانه، خیرین، موکب‌های حسینی و... پای کار آمدند و در این رزمایش هم دوباره خیرین و موکب‌های حسینی پای کار آمدند که همه مردم در این بسته ها سهیم شده و نزدیک به 100 میلیارد ریال کمک غیرنقدی و 5 میلیارد و 270 میلیون ریال کمک نقدی واریز شده و این کمک‌های مردمی کماکان ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :