رئیس پلیس آگاهی استان ایلام:
رئیس پلیس آگاهی استان ایلام از دستگیری پنج سارق و کشف ۲۰۰ میلیون ریال اقلام سرقتی در ایلام خبر داد.
کد خبر: ۸۴۲۶۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۱ 27 April 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ علی مهری اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت وسایل داخل خودرو، منزل و مغازه در سطح شهرستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس اداره آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس با رصد موضوع و انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی محل وقوع سرقت‌ها توانستند سرنخ‌هایی را به دست آورند.

رئیس پلیس آگاهی استان، ادامه داد: ماموران پلیس با تلاش چند روزه توانستند پنج سارق را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی این متهمان را در چند عملیات موفق پلیسی دستگیر کنند.

سرهنگ مهری ادامه داد: کارآگاهان پلیس اداره آگاهی در بررسی از محل اختفاء این متهمان تعداد ۷۱ دینار عراقی، یک دستگاه تلویزیون ال ای دی، یک دستگاه لپ تاپ، یک دستگاه ماشین سه تیغ، دو دستگاه گوشی موبایل، یک عدد سوئیچ خودرو، یک قبضه اسلحه گرم، دو عدد دیسک و صفحه خودرو، سه دستگاه رادیات خودرو و مقداری لوازم یدک خودرو را به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال کشف کردند.

وی با بیان اینکه تحقیقات پلیسی برای کشف سرقت‌های دیگر از متهمان ادامه دارد، گفت: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و هر کس بخواهد به هر نحوی امنیت و آسایش را از شهروندان بگیرد برابر قانون با او برخورد قاطع خواهیم کرد./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار