سرهنگ محمد باقر سلگی گفت: به دنبال وقوع چند فقره کیف قاپی در شهرستان ملایر بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی و کلانتری‌های این شهرستان قرار گرفت.
کد خبر: ۸۴۴۴۱۷
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۶ 01 May 2020
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری کیف قاپ حرفه‌ای و کشف ۱۰ فقره کیف قاپی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش مهر، وی افزود: با اقدامات اطلاعاتی شبانه روزی در یک عملیات مشترک، سارق در یکی از خیابان‌های شهرستان ملایر توسط مأموران انتظامی شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

سرهنگ سلگی بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم دستگیر شده مقادیر قابل توجهی اوراق شناسایی، گوشی هوشمند، سیم کارت و لوازم شخصی مربوط به شهروندان کشف شد و اقدامات قانونی برای تحویل این اقلام به مالباختگان در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ سلگی تصریح کرد: متهم در تحقیقات فنی و تخصصی به ۱۰ فقره کیف قاپی از شهروندان اعتراف کرد و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر افزود: رعایت نکات پیشگیرانه پلیسی شامل عدم تردد در مکان‌های خلوت، نگاه داشتن کیف به سمت محیط بسته حین حرکت، قرار ندادن اشیا قیمتی و با ارزش در کیف همراه و هوشیاری نسبت به موارد مشکوک و اعلام سریع آن به مرکز فوریت‌های ۱۱۰ از جمله درخواست‌های پلیس از شهروندان برای جلوگیری از فرصت‌های ارتکاب جرم از سوی مجرمان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار