فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این استان از یک پدر و دختر در آزاد راه زنجان - قزوین، مقدار ۴۰ کیلوگرم تریاک کشف کردند.
کد خبر: ۸۴۴۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷ 02 May 2020

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این استان از یک پدر و دختر در آزاد راه زنجان - قزوین، مقدار ۴۰ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

سردار رحیم جهانبخش روز شنبه در گفت و گویی افزود: پلیس مبارزه با قاچاق موادمخدر زنجان در راستای کنترل مسیرهای ارتباطی زنجان به یک دستگاه خودروی سواری سمند مشکوک شده و به منظور بررسی، آن را متوقف کردند.

وی اظهار داشت: ماموران انتظامی در بازرسی از این خودرو ۴۰ کیلوگرم تریاک که به طرزی ماهرانه در درون خودرو جاساز شده بود را کشف کرده و پدر و دختر را به عنوان متهم دستگیر کردند.

سردار جهانبخش افزود: این خودروی سواری به خاطر کشف و ضبط مواد مخدر توقیف شد متهمان دستگیر شده نیز پس از تشکیل و تکمیل پرونده به منظور اعمال قانون به مراجع قضایی زنجان معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: پلیس در مقابله با قاچاقچیان موادمخدر بسیار جدی است و در صورت مشاهده با آنان برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.
کشف ۷ کیلو تریاک در زنجان
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی استان زنجان گفت: مقدار هفت کیلوگرم تریاک که درون یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ جاساز شده بود در ورودی شهر زنجان، کشف و ضبط شد.

سرهنگ سعید بابایی افزود: در راستای مبارزه با پدیده شوم موادمخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان، حین کنترل خودروهای عبوری به این خودروی سواری مشکوک شدند.

وی اظهار داشت: راننده خودرو به محض مشاهده ماموران انتظامی از محل متواری شد اما با هوشیاری پلیس و با هماهنگی قضائی پس از تعقیب و گریز، این خودروی سواری توقیف و در بازرسی از آن این مقدار مواد مخدر به دست آمد.

بابایی تصریح کرد: در این رابطه راننده به عنوان متهم دستگیر شد و پس از تشکیل و تکمیل پرونده تحویل مرجع قضایی استان شد تا مورد اعمال قانون قرار گیرد.

منبع/ ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار