مدیر تربیت‌ بدنی دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان گفت: اولین دوره المپیاد ورزشی (به صورت مجازی) بین دانشجویان و کارکنان دانشگاه‌ها و با همکاری هیات ورزش‌های دانشگاهی استان زنجان به مناسبت ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۴۶۱۹۸
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۴ 05 May 2020

اولین المپیاد ورزشی مجازی دانشجویان زنجان برگزار می‌شود 

مدیر تربیت‌ بدنی دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان گفت: اولین دوره المپیاد ورزشی (به صورت مجازی) بین دانشجویان و کارکنان دانشگاه‌ها و با همکاری هیات ورزش‌های دانشگاهی استان زنجان به مناسبت ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

سعید احمدی روز سه‌شنبه در گفت و گویی با اشاره به اهداف برگزاری اولین المپیاد ورزشی دانشگاه‌های استان به صورت مجازی افزود: برقراری شور و نشاط و ورزش در خانه، ارتقای سلامت افراد جامعه، تقویت روحیه همکاری و خودباوری در انجام کارهای تیمی از جمله اهداف این المپیاد است.

وی، تقویت روحیه نشاطو پویایی، جلوگیری از فقر حرکتی در بین دانشجویان کارکنان در دوران قرنطینه خانگی و کمک به قطع زنجیره شیوع کرونا با ماندن در خانه را از دیگر اهداف برگزاری المپیاد ورزشی مجازی در استان ذکر کرد.

این مسؤول ادامه داد: دانشجویان برای شرکت در اولین المپیاد ورزشی به صورت مجازی می‌توانند در رشته‌های ورزشی شطرنج سرعتی، شنا روی زمین، دراز نشست، بارفیکس، روپایی و دارت شرکت کرده و فیلم‌های خود را به مسؤولان برگزاری المپیاد ارسال کنند.

رییس هیات ورزش دانشگاه های استان زنجان ادامه داد: رعایت حجاب و شئونات اسلامی در اجرای حرکات ورزشی الزامی است که در صورت رعایت نکردن فیلم ارسالی حذف و داوری نخواهد شد، فقط باید خود دانشجو جلوی دوربین باشد، نحوه فیلم‌برداری و ارسال ویدئو به صورت افقی باشد.

احمدی افزود: دانشجویان علاقه‌مند برای شرکت در اولین المپیاد ورزشی به صورت مجازی می‌توانند ویدئوهای خود را تا ۲۰ اردیبهشت‌ امسال ارسال کنند و همه شرکت‌کنندگان باید دانشجو، کارمند دانشگاه یا از اساتید دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی باشند.

مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان ادامه داد: ارائه تصویر کارت دانشجویی و کارت ملی برای دانشجویان شرکت‌کننده، تصویر کارت ملی و حکم کارگزینی برای کارکنان شرکت کننده الزامی بوده و محدودیتی برای شرکت در رشته ها وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند با شماره ۳۳۴۴۴۳۳۱ (مدیریت تربیت‌بدنی دانشگاه علوم‌پزشکی زنجان) تماس حاصل کرده و برای ارسال مدارک و ویدئو از طریق پیام‌رسان واتس‌آپ ۰۹۱۲۸۴۱۳۶۵۶ (برادران) و ۰۹۱۹۸۴۴۶۶۳۶ (خواهران) ارسال کنند.

به گفته احمدی نتیجه داوری ها حداکثر تا ۲ هفته آینده اعلام خواهد شد که این مهم به صورت مجزا توسط کارشناسان در بخش برادران و خواهران انجام خواهد گرفت.

منبع/ ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار