امام‌جمعه شهرستان زرین‌دشت با انتقاد از افزایش بی‌رویه قیمت کالاهای اساسی در این شهرستان گفت: مسئولان اتاق اصناف باید نظارت دقیق بر بازار داشته باشند زیرا این نوع گران‌فروشی خارج از انصاف است.
کد خبر: ۸۴۷۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۹ 08 May 2020

تابناک فارس به نقل از فارس:غلامرضا دروند پور در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهر ضمن تقدیر از تلاش‌های کاردرمانی استان در مقابله با شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: سعی کنیم در ماه مهمانی خدا که رحمتش را برای بندگانش می‌گشاید از این ماه استفاده و نیازمندان را فراموش نکنیم.

وی بااشاره به اینکه در ایام کرونایی بسیاری از کارگران و دیگر اقشار جامعه از این ویروس آسیب‌دیده‌اند و برخی دیگر نیز از این فرصت به‌دست‌آمده استفاده کردند بیان داشت: زیبنده نیست برخی از افراد به دلیل این بحران به وجود آمده قیمت کالای اساسی را گران کنند و بخواهند به دنبال منافع بیشتر خود باشند.

امام‌جمعه شهرستان زرین‌دشت با دعوت به تقوی الهی و با تأکید بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی نمازگزاران افزود: ازاین‌پس نمازگزاران هر سه شهر این شهرستان هر هفته می‌توانند با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه شرکت کنند.

خطیب نماز جمعه شهرستان زرین‌دشت ضمن تبریک میلاد امام حسن مجتبی (ع) و ماه رمضان ماه بهار قرآن افزود: وجود مبارک امام زمان (عج) بهار عالم است پس درواقع ماه مبارک رمضان متعلق به او است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار