فرماندار دهلران؛
فرماندار دهلران گفت : شورای شهر و شهرداری حل مشکلات شهری وخدمت به شهروندان را اولویت کاری خود قرار بدهند وپایبند به قانون باشند.
کد خبر: ۸۴۸۱۹۰
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۲ 10 May 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ مجید عسگری در گفتگو با تابناک بیان داشت: در راستای اختلاف نظربین اعضای شورای اسلامی شهر دهلران وشهرداری این شهر جلسه ای با حضور اعضای شورایاسلامی شهر وشهرداربرگزار شد.

وی اظهار داشت : بخاطر ناهماهنگی و اختلاف نظری که در شورای شهر و شهرداری دهلران در خصوص برخی موارد وجود داشت، این فرمانداری و برخی از اعضای شورای تامین شهرستان به موضوع ورود کردند.

وی اظهار داشت : در این جلسه اعضای شورای شهر دهلران و شهردار متعهد شدند تعامل بیشتری برای پیش برد اهداف شهری و پیگیری مشکلات مردم داشته باشند.

عسکری افزود : مباحث مختلفی در جلسه مطرح شد که قرار شد تشریفات قانونی در اولویت کاری شورای شهر دهلران وشهرداری قرار بگیرد.

نماینده عالی دولت گفت : اجرای مصوبات شورای شهر توسط شهرداری و از طرفی در دستور کار قرار گرفتن درخواست های شهرداری برای طرح در شورا از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

به گزارش تابناک هفته گذشته بود که این رسانه با انتشار مشکلات شهرداری و شورای شهر دهلران وافشاگری یکی از اعضا در خصوص مشکلات در گفتگو با این رسانه باعث شد که فرماندار و برخی از اعضای شورای تامین به موضوع ورود کنند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار