کد خبر: ۸۴۸۹۰۶
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰ 11 May 2020

 

 
این روزها با گرم شدن هوا بسیاری از شهروندان به دنبال خرید موتور کولر هستند و کالا صنعتی به عنوان بهترین سایت اینترنتی برای فروش موتور کولر باعث شده تا در کمترین زمان ممکن بهترین خدمات را داشته باشد. دینام کولری سه نوع دارد که عموماً برای کولر 7000 از دینام کولری ¾ اسب استفاده می شود. شاید شما هم این روزها نیاز به خرید موتور کولر داشته باشید. یکی از بهترین برند های موجود برای موتور کولر در ایران، الکتروژن است.

الکتروموتور کولری که جزء دسته الکتروموتور دو سرعته تک فاز دائم به حساب می آید، جهت به حرکت درآوردن فن های کولرهای آبی استفاده می شود. موتور کولری عموماً با فریم 52 تولید می شوند، بدنه ای فولادی دارند، پوشش آنها از رزین است که به موتور کمک می کند رطوبت داخل کولر باعث خوردگی موتور نشود. الکتروموتور کولری جزء دسته قفس سنجابی است و روتور آنها دایکاست شده با آلومینیم خالص بوده و جهت انجام خنک کاری دارای پره هایی می باشند. الکتروموتور های کولری عموماً دارای درجه حفاظت IP 22 می باشند.

هدف از نوشتن این مقاله برآن است که با انواع مختلف موتور کولر آبی آشنا بشوید.

موتور کولر الکتروژن یکی از بهترین انواع موتور کولر در ایران به شمار می رود که یک موتور دو سر بلبرینگ بوده و کیفیت مناسبی دارد. موتور کولر الکتروژن برای کولر های 3000 و 5000 و 7000 در سه دسته بندی تولید و به بازار عرضه شده است. برای دریافت مشخصات بیشتر در مورد موتور کولر الکتروژن با کارشناسان فروش در تماس باشید. در ابتدای فصل گرما کولرهای آبی بسیار مورد استفاده است و شرکت هایی هستند که موتور کولر الکتروژن را با قیمت بسیار مناسب عرضه می کنند که کالا صنعتی جزو این دسته قرار دارد. در صورت خرید تعدا این قیمت ها کاهش خواهد داشت.
الکتروموتور کولری الکتروژن را میتوان یکی از با کیفیت ترین موتورهای کولر موجود در ایران دانست. استفاده از بلبرینگ بجای یاتاقان در دو سر شفت، کلید قطع کن جهت جلوگیری از سوخته و بسیاری مزیت های دیگر باعث شده تا استقبال عمومی و بسیاری شرکت های کولر سازی در ایران از این برند افزایش یابد. در همین راستا شرکت الکتروژن و خصوصاً بخش فروش استراتژی هایی را دنبال می کند که به اختصار در زیر آمده است.

در  شرکت الکتروموتور الکتروژن مهم ترین رکن و فاکتور جهت موفقیت رضایت مشتری در نظر گرفته شده که آن را به تمام بخش های سازمان و برای کلیه فعالیت ها آن تعمیم داده است.

بخش کنترل کیفیت که امروزه بخش مهمی در کارخانجات صنعتی به حساب می آید، در شرکت  الکتروموتور الکتروژن بعنوان ناظر کیفی کیفیت محصولات، در تمامی مراحل کار از ورود مواد خام و اقلام اولیه گرفته تا تولید قطعه نیمه ساخته و تولید محصول نهایی طی 24 ساعت ، نظارت را از مهم ترین اقدامات خود دانسته و با توجه به این نکته که خود را نماینده مشتری و همچنین بعنوان بازوی واحد طراحی گام به گام می داند ، به عنوان همراه و پشتیبان فرایند تولید عمل می کند .

آزمایشگاه فیزیک شرکت الکتروموتور الکتروژن دارای گواهینامه شماره T/1002 از اداره استاندارد بوده که به همین دلیل به عنوان یک بازوی قدرتمند اجرایی که در خدمت متولیان کیفیت و ایمنی کشورمان قرار گرفته ، فعالیت می کند. علاوه بر موتور کولری که یکی از محصولات اصلی این شرکت به شمار می رود، پمپ آب کولر الکتروژن نیز یکی از پر مصرف ترین انواع کالای پمپ به شمار می رود.
 
از مهم ترین وظایف بخش کنترل در شرکت الکتروموتور الکتروژن می توان به کنترل اطلاعات و تطبیق آن با نیاز مشتری ، پردازش و تبدیل مشخصات فنی به آیتم های کنترلی ، جمع آوری داده ها و ترسیم نمودارها و نهایتا تجزیه و تحلیل اولیه نتایج اشاره نمود ؛ در نتیجه این اقدامات کیفیت محصولات به طور چشمگیری افزایش یافته به اقدمات پیشگیرانه و اصلاحی در این زمینه منجر می شود که رضایت مشتریان را به دنبال خواهد داشت.همینطور این واحد یعنی واحد کنترل کیفیت شرکت الکتروژن در اقداماتی مثل پشتیبانی فنی از مشتریان و پاسخگویی سریع و آنی به شکایات با واحد خدمات پس از فروش در یک سو گام برداشته، آنها را در کمترین زمان ممکن مورد بررسی و مطالعه قرار داده و در راستای رفع آنها عمل می کند که این امر سبب دریافت اطمینان از جانب مشتریان می گردد.

یکی از سوالاتی که از کارشناسان فروش کالا صنعتی می شود، این است که الکتروموتور کولری الکتروژن با چه نام هایی در بازار موجود است؟ در بازار صنعتی ایران الکتروموتور کولری را با نام هایی همچون دینام کولری الکتروژن ، دینام کولر ، موتور کولر و موتور ضد آب کولر نیز شناخته می شود.

دینام کولر تک فاز است و در بازار انواع دینام کولر ایرانی و خارجی وجود دارد. برای دریافت لیست قیمت دینام کولر با کارشناسان فروش در تماس باشید. علاوه بر این گروه کالا صنعتی با فروش آنلاین دینام کولر الکتروژن خدمات ارزنده ای به مشتریان خود خواهد داد. در بانک کاتالوگ میتوانید کاتالوگ دینام کولر را دانلود و بررسی بفرمایید. پیشنهاد می شود فیلم کوتاه زیر که در مورد نوع سیم پیچ در دینام کولر الکتروژن است را مشاهده نمایید تا کیفیت این کالا برای شما مسجل شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار