کد خبر: ۸۵۵۲۹۴
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۵ 27 May 2020

به گزارش تابناک خوزستان به نقل از فارس، غلامرضا شریعتی در جلسه بررسی و رفع مشکلات آب‌ و فاضلاب استان خوزستان، اظهارکرد: طبق مصوبات این جلسه مقرر شد، سازمان آب و فاضلاب استان خوزستان اقدامات لازم را برای حفر چاه‌های جدید برای انتقال آب به دهدز انجام دهد.

وی با بیان این‌که رفع مشکل آب به بارانگرد باغ‌ملک با اجاره و یا حفر چاه در دستور کار قرار خواهد گرفت، افزود: پروژه آب رغیوه ۸۰ درصد پیشروی داشته، اما اعتبار ۲۰ درصد دیگر آن تأمین نشده که حل مشکل آن در دستور کار قرار گرفته‌است.

شریعتی گفت: پروژه تاسیسات و آب‌رسانی قلعه سحر از سال ۸۶ بلاتکلیف بود که با بازدیدی که در سال ۹۶ از محل صورت گرفت، از محل اعتبارات نفت بخشی از هزینه تامین شد؛ که درحال حاضر سازه ساختمانی آن تکمیل شده و برای اتمام مباحث الکترونیکی و پمپاژ آن تصمیماتی با آبفای روستایی اهواز جهت تعیین تکلیف این پروژه اتخاذ شد.

استاندار خوزستان تصریح کرد: طبق قرار قبلی، آب‌رسانی به غیزانیه طبق پیشرفت کار تا دو هفته آینده در فاز اول به بهره‌برداری خواهد رسید؛ همچنین رفع مشکلات آب لالی نیز در جلسه امروز مطرح شد و امیدواریم رفع مشکلات حاد آب را به یک سرانجام شایسته برسانیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار