کد خبر: ۸۶۰۸۵۳
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲ 10 June 2020
 
دبیر فدراسیون کشتی: امیدوار به کسب ۱۲ سهمیه المپیک هستیم

تابناک/ دبیر فدراسیون کشتی گفت: امیدوار به کسب تمامی ۱۲ سهمیه المپیک توسط کشتی گیران کشورمان هستیم.

سیدجلال عسگری روز چهارشنبه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا در رشت اظهار داشت: تاکنون کشتی گیران ما شش سهمیه المپیک توکیو را کسب کردند و  امیدواریم با کسب شش سهمیه دیگر با آغاز رقابت ها انتخابی المپیک، بتوانیم تمامی ۱۲ سهمیه را کسب کنیم.

وی که برای حضور در انتخابات ریاست هیات کشتی گیلان به رشت سفر کرده، ادامه داد: البته علاوه بر کسب هر ۱۲ سهمیه، تمام هدف ما این است که بهترین نتایج را در المپیک توکیو کسب کنیم و کشتی گیران ما بتوانند مدال های رنگارنگی را از این مسابقات تصاحب کنند.

وی بیان کرد: این در حالی است که به دلیل شیوع کرونا، فعالیت های ورزشی تعطیل شده و در کشور ما نیز کشتی ، جزء آخرین رشته ها خواهد بود که فعالیت خواهد کرد و این امر تیر ماه مشخص می شود.

وی اضافه کرد: برای کسب سایر سهمیه های کشتی نیز منتظر نظر اتحادیه جهانی کشتی هستیم که چه زمانی رقابت های انتخابی را آغاز خواهد کرد ولی تمام سعی فدراسیون کشتی این است که کشتی گیران از نظر آمادگی در سطح بالایی قرار داشته باشند تا بتوانیم سایر سهمیه های موردنظر را کسب کنیم.

دبیر فدراسیون کشتی به انتخابات هیات کشتی گیلان نیز اشاره و خاطرنشان کرد: در این انتخابات پنج کاندیدا حضور داشتند که چهار نفر انصراف دادند و در نهایت امیر رضی زاده به عنوان رئیس جدید هیات کشتی گیلان منصوب شد.

عسگری تصریح کرد: با توجه به انتخابات انجام شده و همچنین تعداد آرای رئیس جدید هیات کشتی گیلان که با اکثریت آراء انتخاب شد، باید منتظر اتفاقات خوبی در این هیات باشیم و به طور حتم روزهای بسیار خوبی در انتظار کشتی گیلان است.

انتخابات ریاست هیات کشتی گیلان روز چهارشنبه در رشت برگزار و در نهایت امیر رضی زاده با کسب ۱۷ رای از ۱۸ آرای ماخوذه به عنوان رئیس جدید هیات کشتی گیلان منصوب شد. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار