کد خبر: ۸۶۳۲۰۴
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۰ 15 June 2020

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در پاسخ به انتشار اخباری مبنی بر "مفقود شدن ۱۱ هزار نمونه از ۲۹ هزار نمونه آزمایش کرونا در هفته‌های اخیر از مراجعه‌کنندگان به مراکز نمونه‌گیری در اهواز" بیانه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، متن بیانیه دکتر سیدمحمد علوی به این شرح است:

"به دنبال حضور اینجانب در برنامه تلویزیونی گفتگوی ویژه خبری در شبکه خوزستان، ادعایی مبنی بر گم شدن ۱۱ هزار نمونه توسط مجری برنامه مطرح شد، که اینجانب اظهار داشتم "جواب این سوال را باید از مسئولین آزمایشگاه بپرسید ما هم یکی از مطالبه‌گرهای اعلام نتایج آزمایشات افرادی هستیم که به ما مراجعه نموده‌اند".

لذا یادآور می‌شویم که اساسا موضوع مفقود شدن این نمونه‌ها مطرح نیست و همان‌طور که مسئولین مرتبط با آزمایشگاه‌های کرونا در استان اشاره کرده‌اند، تنها تعداد حدود ۳ هزار نمونه از میان بیش از ۵۰ هزار نمونه سرپایی به علت برخی مشکلات فنی مربوط به نمونه‌ها، قابلیت انجام تست نداشته‌اند که نسبت به نمونه‌گیری مجدد از مراجعین محترم اقدام شده است. لازم به ذکر می‌دانم موضوع بررسی نمونه‌ها در حیطه وظایف معاونت بهداشت نیست و لذا عدم اظهار نظر شفاف اینجانب نسبت به موضوع مطرح شده نیز به این خاطر بوده است. بنابراین به هیچ عنوان تاییدی بر ادعای غیرواقع مفقود شدن نمونه‌ها از سوی اینجانب مطرح نشده و برداشت‌های سوء و اظهارات افراد مختلف با اغراض گوناگون از این گفتگو را وارد ندانسته و نمی‌دانم."

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار