فرماندار گناوه:
فرماندار شهرستان گناوه گفت: زیرساخت‌های روستایی شهرستان گناوه توسعه می‌یابد.
کد خبر: ۸۶۴۴۴
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۳ 31 August 2015
عبدالنبی یوسفی صبح دوشنبه در آئین افتتاح پروژه بوستان روستایی در روستاهای گناوه اظهار داشت: تلاش های بسیار زیادی برای توسعه زیرساخت‌ها در گناوه صورت گرفته است و طرح‌های مهمی اجرا می شود.

وی اضافه کرد: ساخت و توسعه زیرساخت‌های ورزشی در روستاهای شهرستان از سال گذشته آغاز شده و امسال نیز ادامه دارد و همه روستاهای بالای ۵۰۰ نفر جمعیت استان صاحب زمین چمن مصنوعی می‌شوند.

دهیار روستای مال قائد شهرستان گناوه نیز در حاشیه این آئین در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: روستای مال قائد پر جمعیت ترین روستای شهرستان گناوه به شمار می آید و نیازمند گسترش امکانات رفاهی است که با انجام اقداماتی از قبیل بوستان محله ای گلستان این روند آغاز شده است.

محمد بستانی گفت: این پروژه در زمینی به مساحت یک هزار متر مربع و با اعتباری معادل ۱۱۶ میلیون تومان برای احداث و ۳۴ میلیون تومان برای  تجهیز وسایل بازی پلی اتیلن و فلزی از اعتبارات ارزش افزوده سهمیه دهیاری مال قاید ایجاد شده است.

بستانی در ادامه با اشاره به نوآوری در طراحی این بوستان محله ای خاطرنشان ساخت: طراحی پارک محله ای مال قاید به صورت دایره و نیم دایره است که این نوع طراحی در استان کم نظیر بوده است.

وی تصریح کرد: اجرای چنین پارک هایی نیز مشکلات خاص خود را دارند و تلاش شده است تا دیدن نقاشی گل گیاه و منظره های ایجاد شده بر دیوارهای بوستان خالی بر جذابیت بصری آن بیافزاید.

بستانی با اشاره به استفاده مصالح بسیار مرغوب در ساخت این بوستان اضافه کرد: تعداد سه آلاچیق،۷صندلی سه نفره، ۱۲ پایه چراغ تزئینی پارکی، ۶ سطل آشغال و تعداد ۷۰۰ نهال شمشاد اهوازی در این بوستان ایجاد و غرس شده است.

وی با قدردانی از زحمات عالی نژاد مدیرکل امورروستایی استانداری بوشهر، یوسفی فرماندار و امیری بخشدار مرکزی شهرستان گناوه بیان کرد: حمایت ها و همکاری خوب این بزرگواران با دهیاری و شورای روستای مال قائد بسیار حایز اهمیت و ستودنی است و عمران و آبادانی این روستا در سایه حمایت بیشتر آنها رو به رشد خود را سریع تر طی خواهد کرد.

دهیار روستای مال قائد شهرستان گناوه در پایان گفت: از مسئولان شهرستان می خواهم تا هر چه سریعتر فکری برای پایان دادن به بحران تقاطع حادثه خیز این روستا در جاده گناوه - دیلم که منجر به فوت بسیاری از هموطنان و اهالی این روستا شده است، کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار