فرماندار تنگستان خبر داد
فرماندار تنگستان گفت: کنگره علمی یادواره شهید رئیس‌علی دلواری و یارانش اواخر آذر سال جاری در مرکز استان بوشهر برگزار می‌شد.
کد خبر: ۸۶۴۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۱ 31 August 2015
غلامرضا ترک‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری صدمین یادواره شهید رئیس‌علی دلواری در بوشهر اظهار داشت:  نخستین همایش رئیس‌علی دلواری در سال 75 برگزار شد و از آن زمان تاکنون 5 همایش بزرگ در مورد رئیس‌علی دلواری در استان بوشهر برگزار شده است.

وی بیان کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری یادواره شهید رئیس‌علی دلواری که قرار است، 11 شهریورماه در دلوار برگزار شود، اندیشیده شده و کنگره علمی این شهید نیز آذرماه امسال در بوشهر برگزار می‌شود.

فرماندار تنگستان خاطرنشان کرد: همچنین در روزهای دهم و یازدهم شهریورماه برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی در ساحل و شهر دلوار برگزار می‌شود.

ترک‌زاده از خبرنگاران رسانه‌های مختلف استان بوشهر خواست در برگزاری یادواره شهید رئیس‌علی دلواری و کنگره آن شهید حضوری پرشور داشته باشند.

بخشدار مرکزی تنگستان نیز در این نشست با اعلام جزییات برنامه‌های فرهنگی و هنری یادواره شهید رئیس‌علی دلواری بیان کرد: مسابقه فینال فوتبال ساحلی بین دریانوردان بوشهر ( قهرمان لیگ برتر کشور) و شهاب خور شهاب، بازی فینال والیبال ساحلی بین تیم عامری و ابوالخیر، مسابقات کشتی ساحلی استان، مسابقه کورس اسب‌دوانی با حضور برترین اسب‌ها و سوارکاران استان و مسابقه شنای آزاد با حضور شناگران برتر استان و منطقه از جمله مسابقات ورزشی در این ایام است.

عبدالرسول رستمی بیان کرد: مسابقه تیراندازی اشیاء پرنده در سطح استان، مسابقه پرواز با بادبادک‌ها و بادکنک‌ها با حضور برنامه بچه‎های آفتاب صداوسیمای مرکز بوشهر، مسابقه طبخ غذاهای محلی با حضور برنامه یک خونه یک دریا، شنای دو شناگر از جوانان و نوجوانان منطقه از نیروگاه اتمی بوشهر تا تپه رشادت و  مراسم اختتامیه با حضور حسن غلامی مجری خوش‌ذوق صداوسیما و حضور مسئولین استانی و شهرستان از دیگر برنامه‌‎های فرهنگی به مناسبت صدمین سالگرد شهادت رئیس‌علی دلواری در دلوار است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار