تابناک: برگزاری کارگاه‌‌های آموزشی فیلم‌نامه نویسی، مستند و فیلم داستانی از دیگر مصوبات سومین جلسه شورای سیاستگذاری پنجمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان بود که در نهایت مقرر شد این کارگاه‌‌های آموزشی با همکاری اساتید برجسته کشوری و اصفهانی از اول مهر ماه برگزار شود.
کد خبر: ۸۶۹۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۵ 01 September 2015

کارگاه‌های آموزشی پنجمین جشنوار ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان از اول مهر ماه با حضور اساتید برجسته کشوری و استانی در اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش دبیرخانه پنجمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات،سومین شورای سیاستگذاری این جشنواره در هفته جاری با حضور اعضای این شورا و همچنین مهدی مسعود شاهی، معاون فرهنگی سازمان سینمایی فارابی برگزار شد.

مسعود شاهی، که در این نشست متکلم وحده بود برنامه‌ها و ایده‌ای خود را برای برگزاری هر چه بهتر این نشست اعلام و پیشنهاد داد تا در هفته آینده اعضای هیئت انتخاب جشنواره پنجم مشخص و روند داوری آثار رسیده روی ریل برنامه‌ریزی دقیق قرار گیرد.

برگزاری کارگاه‌‌های آموزشی فیلم‌نامه نویسی، مستند و فیلم داستانی از دیگر مصوبات سومین جلسه شورای سیاستگذاری پنجمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان بود که در نهایت مقرر شد این کارگاه‌‌های آموزشی با همکاری اساتید برجسته کشوری و اصفهانی از اول مهر ماه برگزار شود.

همچنین مقرر شد حمایت از تولید نیز در قالب برگزاری کارگاه‌های آموزشی انجام شود و بر این اساس نسبت به بودجه جشنواره تولیدات نیز حمایت شود.

برنامه‌ریزی برای برگزاری نشست خبری نیز از دیگر موضوعات طرح شده در این نشست بود که قرار است در هفته پایان شهریور این نشست خبری برگزار شود.

گفتنی است که مهلت ارسال آثار پنجمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات تا مهر ماه تمدید شده است.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :