رئیس بیمارستان شریعتی مشهد گفت: متاسفانه در زمان موج دوم بیماری کرونا شاهد آن هستیم که بیشترین آمار مبتلایان و فوتی‌ها جوانان هستند.
کد خبر: ۸۷۲۰۸۰
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۷ 07 July 2020

رئیس بیمارستان شریعتی مشهد گفت: متاسفانه در زمان موج دوم بیماری کرونا شاهد آن هستیم که بیشترین آمار مبتلایان و فوتی‌ها جوانان هستند.

دکتر محمدرضا حسینعلی‌زاده اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۵۰۴ بیمار در بیمارستان شریعتی پذیرش شده‌اند که بخش عمده‌ای از آنان مربوط به موج دوم شیوع بیماری بوده است.

وی ادامه داد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۵۰۴ بیمار در بیمارستان شریعتی پذیرش شده‌اند و از مجموع بیماران بستری شده نیز ۱۲۰۰ نفر مرخص شده‌اند.

رئیس بیمارستان شریعتی مشهد با اشاره به اینکه تمام بخش‌های این مرکز به بستری بیماران کووید ۱۹ اختصاص یافته، بیان کرد: در بیمارستان شریعتی تمام گروه‌های سنی بستری شده‌اند که در این میان بیشترین آمار را گروه سنی ۴۰ تا ۶۰ سال تشکیل می‌دهد.

حسینعلی‌زاده با بیان اینکه متاسفانه در زمان بروز موج دوم بیماری کرونا شاهد آن هستیم که بیشترین آمار مبتلایان و فوتی‌ها جوانان هستند، خاطرنشان کرد: حفظ سلامت جامعه وظیفه‌ای همگانی بوده و در این خصوص تنها نباید حوزه سلامت ورود کند. مردم نیز مهمترین نقش را در این جهت ایفا می‌کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، وی تاکید کرد: از مردم می‌خواهیم شرایط حالی و کاری کادر درمانی را در این روزهای بسیار سخت درک کنند و با همکاری خود با خادمان حوزه سلامت، اجازه بحرانی‌تر شدن وضعیت کنونی را ندهند و در مسیر خروج از این وضعیت یاری‌گر مدافعان سلامت باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار