در شرایطی که تنها هفت هفته به پایان مسابقات پرماجرای لیگ نوزدهم باقی مانده، پرسپولیس با فاصله 12 امتیازی نسبت به رقبا شانس اصلی کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌ها به شمار می‌رود.
کد خبر: ۸۷۲۹۲۴
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۶ 09 July 2020

در شرایطی که تنها هفت هفته به پایان مسابقات پرماجرای لیگ نوزدهم باقی مانده، پرسپولیس با فاصله 12 امتیازی نسبت به رقبا شانس اصلی کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌ها به شمار می‌رود؛ جامی که اگر اتفاق خاصی رخ ندهد و پایان فصل روی دست جلال حسینی بالا برود، به منزله تثبیت پوکر برای سرخ‌هاست.

در این میان مسلما یکی از مهم‌ترین رازهای موفقیت پرسپولیس، ساختار دفاعی مستحکم بوده است. سرخپوشان بعد از 23 بازی در لیگ نوزدهم فقط 11 گل خورده دارند؛ یعنی سه گل خورده کمتر از فولاد که دومین خط دفاعی برتر لیگ را در اختیار دارد.

از سه فصل گذشته هم که پرسپولیس قهرمان شده، دو فصل را با کسب عنوان بهترین خط دفاعی لیگ پشت سر گذاشته و یک فصل دیگر در این زمینه دومین تیم برتر بوده است. برای پی بردن به ارزش ساختار دفاعی ایده‌آل، بد نیست به یاد بیاورید در لیگ پانزدهم تیم رویایی برانکو صرفا به خاطر دفاع و دروازه متزلزل قهرمانی را به استقلال خوزستان واگذار کرد. سرخ‌ها آن سال 34 گل خوردند که از مجموع گل‌های خورده سه سال اخیر بیشتر بوده است!

منبع:آی اسپورت

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار