کد خبر: ۸۷۴۴۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۰ 12 July 2020

سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در گفتگو با برنامه «ورزش ایران» رادیو ایران درباره عدم شروع تمرنینات تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: ما دیروز تست جدید دادیم اما تاکنون نتایج رسمی تست‌ها به دستمان نرسیده و منتظریم تا با اعلام نتایج، به سازمان لیگ، ایفمارک و فدراسیون پزشکی ورزشی در مکاتباتی نتایج تست‌ها را ارسال کنیم تا چنانچه در بررسی‌ها مشخص شد، مبتلایان کرونا در تیم ما از مرز ۲۵ درصد کاهش پیدا کرده و در دو تست پیاپی، نتایج بازیکنانی که قبلاً تست‌شان مثبت شده بود، منفی شود و تمرینات خود را آغاز کنیم.

آذری افزود: آقای بیت سعید در محاسبات خود نیز دچار اشتباه شده بود که من اسناد آن را در سایت باشگاه خواهم گذاشت و در آن اسناد زمان دقیق تست‌ها و قرنطینه شدن او مشخص است و نمی‌دانم آن صحبت‌ها با عجله بوده یا مساله دیگری که خودش باید پاسخگو باشد اما متأسفانه اینگونه مصاحبه‌ها می‌تواند جو را نیز مشتنج کند و منجر به نتیجه‌گیری های غیرعادلانه‌ای شود.

مدیرعامل فولاد درباره بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی تیمش توضیح داد: پول بازیکنان برزیلی را پرداخت کردیم. هم به فیفا و هم به وکلای این دو بازیکن، اعلام کردیم که پرداختی صورت پذیرفته است. منتظریم تا فیفا نامه‌های ما را به کمیته تعیین وضعیت خود ارجاع دهد و مشکل بسته بودن پنجره‌های نقل و انتقالاتی تیم به زودی برطرف شود چرا که در رأی فیفا آمده بود که با پرداخت بدهی می‌شود پنجره تیم ما مجدداً بازگشایی شود.

در بخش پایانی صحبت‌هایش آذری ضمن تمجید از کادر فنی و پزشکی تیمش گفت: از پزشک و سرپرست تیم‌مان تشکر ویژه دارم چرا که در این مدت سعی کردند آماری صادقانه را از باشگاه فولاد در رابطه با کرونا اعلام کنند. جواد نکونام حضورش در تیم ما تمدید شده است و امسال زحمات زیادی را متحمل شده و شما او را فولادی بدانید و باید او و دستیارانش تلاش کنند تا تیمی به مراتب قدرتمندتر از لیگ نوزدهم را برای فولاد لیگ بیستم ببندند و راهی مسابقات نمایند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار