کد خبر: ۸۷۶۳۵۱
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ 17 July 2020
 
 
روز‌های آخر تیرماه سال ۹۹ در حالی سپری می‌شود که دانشجویان علاوه بر گذراندن امتحانات خود از مسائل شهر‌های خود غافل نبودند.
 

 

 

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهدیه حسینی نسب؛ * روز‌های آخر تیرماه در حالی سپری می‌شود که دانشجویان روزهای آخر امتحانات مجازی خود را می گذرانند و کماکان از نحوه برگزاری امتحانات مانند کم بودن زمان، کندی سرعت اینترنت گلایه و... شکایت دارند. در این میان دانشگاه‌ها هم بیشتر به فکر برگزاری کلاس‌های ترم تابستانه به صورت مجازی هستند تا تعطیلی کلاس‌ها در اوایل ترم دوم سال تحصیلی به خاطر شیوع ویروس کرونا به گونه‌ای جبران شود. البته در این میان دانشگاه‌هایی هم هستند که تصمیمی برای برگزاری ترم تابستانه ندارند و می‌خواهند تابستان کرونایی را به برگزاری کلاس‌های عملی ترم ۹۸-۹۹ اختصاص دهند.
 
روز‌های آخر تیرماه دانشجویان چگونه گذشت؟ / از پیگیری بازداشت کارگران هفت تپه تا آخرین وضعیت غیزانیه

در این راستا، به گفته رئیس دانشگاه یاسوج با توجه شیوع ویروس کرونا و تعطیلی دانشگاه‌ها ترم تابستان برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی که آماده دفاع هستند کلاس برگزار می شود و امسال ترم تابستانه برای دانشجویان دیگر برگزار نخواهد شد. ترم تابستانه ادامه ترم قبل خواهد بود، همچنین بعضی از دانشجویانی که واحد عملی دارند در اوایل ترم آینده کلاس برگزار می‌شود. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار