ارجمند با اشاره به فوت ۲ بیمار کرونایی در روز گذشته از شمار قربانیان ناشی از این بیماری در شهرستان جهرم به عدد۲۸ خبر داد.
کد خبر: ۸۷۸۲۷۵
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۶ 21 July 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان:«سیدمجید ارجمند»  با اشاره به آخرین وضعیت بیماران بستری مبتلا به «کرونا» در بیمارستان پیمانیه جهرم تا روز دوشنبه ۳۰ تیرماه، گفت: تعداد كل بیماران بستري مشكوك و مثبت در بخش های كرونای بيمارستان پيمانيه تا روز گذشته به ۸۴ نفر رسیدند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم به تعداد بیماران بستری مثبت و مشکوک در بخش های عمومی نیز اشاره کرد و گفت: این بیماران نیز ۷۱ نفر بوده که تحت مراقبت های درمانی قرار دارند.

 

وی به تعداد بیماران مثبت قطعی بستری در بخش های عمومی اشاره کرد که تعداد آنها ۴۸ نفر است.

 

ارجمند همچنین با اشاره به تعداد بیماران مثبت و مشکوک بستری در بخش آی سی یو بیمارستان پیمانیه جهرم گف: این بیماران نیز ۱۳ نفر و تعداد بيماران بستري مثبت قطعی در بخش آی سی یو نیز ۱۰ نفر است.

 

وی با اشاره به وجود بیماران دارای مشکل تنفسی در جهرم نیز عنوان کرد: بیماران مثبتی که توسط دستگاه تنفس می کنند نیز ۹ نفر اعلام شده است.

 

ارجمند با اشاره به روند درمان بیماران کرونایی از ترخیص 9 بیمار از بیمارستان خبر داد که پس از گذراندن مراحل درمان، سیر مداوای خود را در منزل و به صورت قرنطینه ادامه می دهند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به تعداد کل جانباختگان ناشی از کرونا خاطرنشان کرد: روز گذشته نیز 2 بیمار کرونایی دیگر در جهرم جان خود را از دست دادند که این بیماران یک خانم ۸۱ ساله با سابقه دیابت و فشار خون و یک خانم ۸۵ ساله بدون با سابقه بیماری قلبی و فشار خون بوده است.

 

ارجمند در پایان با اشاره به روند به رشد جان باختگان ناشی از کرونا در شهرستان جهرم، مجموع تلفات را تا کنون 28 نفر عنوان کرد و از مردم خواست ضمن رعایت توصیه های بهداشتی، از ماسک استفاده کرده و مراقب حال سالمندان و افراد دارای بیماری زمینه ای باشند.

برچسب ها: کرونا ، جهرم ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار