کد خبر: ۸۷۸۴۳۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۴ 22 July 2020

 بازسازی شبکه توزیع برق رضوانشهر با بیش از ۱۲ میلیارد تومان اعتبار

تابناک/مدیر امور توزیع برق رضوانشهر گفت: برای رفع خرابی های شبکه توزیع برق این شهرستان که بر اثر بحران دچار آسیب دیدگی شده بودند، بیش از ۱۲ میلیارد تومان هزینه شده است.

 مهندس ناصر پورامینی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: برای پایداری برق و جلوگیری از قطع آن ناگزیر به رعایت الگوی مصرف و استاندارد سازی سیستم های روشنایی و سرمایشی هستیم و این امر باید مورد توجه همگان واقع شود.

 وی با اشاره به تلاش بی وقفه و شبانه روزی تمامی کارکنان توزیع برق در این مناطق گفت:  امسال برای رفع خرابی ها و نواقصات شبکه توزیع ناشی از بحران افزود: برای این امر و تبدیل شبکه هوایی به کابل خود نگهدار، مبلغ ۱۲ میلیارد و  ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده  که بیش از ۸۰ درصد از آن تا کنون به مرحله اجرا درآمده است.

وی با اشاره به تعهدات مشترکان پرمصرف افزود: هم اکنون شرکت چوب و کاغذ ایران(چوکای رضوانشهر) با مبلغ ۱۳ ملیارد تومان بدهی بعنوان بزرگترین مصرف کننده برق و بدهکار در این شهرستان تلقی می گردد که از سال گذشته تاکنون نسبت پرداخت آن اقدام نکرده است.

 پور امینی بیان کرد: با توجه به پیگیری های بعمل آمده و توافقات موجود با این مجموعه عظیم تولیدی و صنعتی، طی یکی دو روز آینده مبلغ ۲ میلیارد تومان از این بدهی معوقه را پرداخت خواهد کرد.

 وی همچنین به سرقت های سیم و شبکه انتقال برق در سطح مناطق این شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: اخیراً با تلاش های صورت گرفته و همکاری نیروی انتظامی شهرستان یک تیم از سارقان حرفه ای که مبادرت به قطع و جمع آوری سیم های برق می کردند شناسایی و در یک تعقیب و گریز دستگیر شدند.

 پورامینی بیان کرد: این شهرستان با ۳۷ هزار  مشترک برق و یک هزار و ۱۰۰ کیلومتر طول شبکه توزیع، دارای ۸۴۶ دستگاه پست توزیع برق به ظرفیت ۸۵ هزار و ۴۷۷ کیلو ولت آمپر برق می باشد.

 شهرستان رضوانشهر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت و ۱۲۰ روستا در ۷۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار