کد خبر: ۸۸۱۰۴۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳ 28 July 2020

 

یونس محمودی روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه پرداخت این تسهیلات از روز گذشته آغاز شده افزود: ۷۴۹ نفر از افراد واجد شرایط از یک ماه گذشته با ورود به سامانه کارا  برای دریافت این تسهیلات ثبت نام کرده اند که این تعداد پرونده تشکیل شده یکهزار و ۳۹۰ نفر از افراد شاغل را تحت پوشش دارند.

وی میزان درخواست تسهیلات متقاضیان  این شهرستان در این طرح را  ۱۴۷ میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریال اعلام و اظهار کرد: جهاد کشاورزی  ، سازمان آموزش فنی و حرفه ای ، بهزیستی ، آموزش و پرورش ، بهداشت و درمان، تعاون ،  کار و رفاه اجتماعی ، راه و شهرسازی ، صنعت ، معدن و تجارت، علوم ، تحقیقات و فناوری ، فرهنگ و ارشاد اسلامی ، وزارت کشور ، میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی ، ورزش و جوانان از جمله دستگاه های اجرایی هستند که پرونده های متقاضیان دریافت این تسهیلات به آنان مربوط بوده است.

محمودی یادآور شد: کلیه پرونده های متقاضیان دریافت این تسهیلات ، به بانک های عامل فرستاده شده ضمن آنکه تاکنون تعداد ۸۱ فقره پرونده با اشتغال ۹۳ نفر موفق به دریافت تسهیلات مورد نیاز خود شدند.

وی با اشاره به اینکه بانک های عامل موظف به جذب و پرداخت ۱۰۰ درصدی این تسهیلات هستند یادآور شد: پرداخت تسهیلات مقابله با پیامدهای اقتصادی ناشی از کرونا با هدف کمک به بنگاه های اقتصادی آسیب دیده تا پایان مردادماه امسال ادامه خواهد داشت.

به گفته رییس کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا در شهرستان آستانه اشرفیه ، پرداخت این تسهیلات در سال جهش تولید ، نقشی موثر در حمایت از تولیدکنندگان و بنگاه های اقتصادی و همچنین حفظ اشتغال موجود در منطقه خواهد داشت.

شهرستان آستانه اشرفیه با داشتن دو بخش مرکزی و بندرکیاشهر دارای ۱۰۵ بوده  و در شرق استان گیلان واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار