می شود گفت تمامی مردم استان از این موضوع متاثر و گله مند شده اند، می شود گفت قلب زاگرس به درد آمد اما نمایندگانمان در مجلس که وکیل همه مردم هستند کک شان نگزید.!!!
کد خبر: ۸۸۸۳۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۰ 17 August 2020
تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، ارسالی مخاطبان ، علیرغم واکنش کاربران مجازی، شخصیت های حقیقی و فعالان اجتماعی به اعلام تبعیدگاهی 36 شهر کشور که نام دو شهر یاسوج و گچساران نیز قید شده است نه توضیح و پاسخی از مسئولان وزارت کشور مخابره شد و نه عکس العملی از مجمع نمایندگان استان.
گچساران شهری گرمسیری، نفتی، تاریخی و توسعه یافته است اگر چه در نقاطی از آن نظیر مجاورت دکل های نفتی و کارکردن در گرمای سوزان و طاقت فرسا توجیهی برای اعلام تبعید مجرمان داشته باشد اما یاسوج سردسیری و پایتخت طبیعت ایران چرا و به کدامین گناه؟!
هر دو شهر از مختصاف و ویژگی های مشترکی نظیر: قدمت تاریخی، ساکنانی اصیل، بافرهنگ، متدین، شیعه، مواهب طبیعی، معادن و منابع زیرزمینی و خدادادی و همیشه آماده و پیشگام در تمامی صحنه های نظام و انقلاب.
یاسوج پایتخت طبیعت ایران برخوردار از بهترین ها از نظر آب و هوا، جغرافیا، چشمه ساران و تفرج گاههای کم نظیر و بعضا بی نظیر، پذیرنده گردشگران داخلی و خارجی در هر فصل و آرزوی حضور هر کس در آن چه آنانکه بارها آمده اند و چه آنانکه توفیق حضور نداشته اند.
می توان گفت بدترین نقطه  یاسوج با بهترین نقطه ی خیلی از شهرها حتی برابری هم نمی کند.
یاسوج مهاجر پذیر از هر نقطه ی ایران به کدامین مؤلفه تبعیدگاه شده است؟
ساکنان یاسوج با کهگیلویه و گچساران قابل تفکیک نیستند و حتی تعداد کهگیلویه ای های مقیم بیشتر ازشهرستانهای دیگر می باشند.
از هرچه بگذریم پایتخت استان ماست و تنها مرکز استان حاضر در لیست تبعیدگاهها.!!!
شک ندارم هر مجرمی را از هر ندامتگاهی به یاسوج انتقال دهند از همانجا تا یاسوج بشکن می زند و قاضی را دعا  و البته شاید تنها نگرانی اش بعد مسافت باشد.
به یاد دارم در برنامه مسابقه هفته با اجرای مرحوم منوچهر نوذری، شرکت کننده ای گچساران را جزء خوزستان دانست و نوذری نیز از او پذیرفت اما اعلام اسامی تبعیدگاهها از سوی وزارت کشور بوده و اشتباه رخ نداده است.
یاسوج هویت استان کهگیلویه و بویراحمد، زاگرس و قوم لر است.
می شود گفت تمامی مردم استان از این موضوع متاثر و گله مند شده اند،  می شود گفت قلب زاگرس به درد آمد  اما نمایندگانمان در مجلس که وکیل همه مردم هستند کک شان نگزید.!!!
آیا اگر این اعلام تبعیدگاهی را بر مبنا و مقیاس دو کفه ی عزت و ذلت بسنجیم، در کدام کفه جا می گیریم؟ عزت طلبی و بازگشت عزت، شعار و طمطراق دو نماینده فعلی استان بود!!!
پس کجایند مدعیان عزت دروغین؟
چرا معترض نمی شوند؟
شاید اعتراضی نداشته باشند که اگر اینگونه است هر چه سریع تر معترضان به این موضوع را محکوم نمایند تا سر جایشان بنشینند..
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
دهدشتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
به همین خیال باش.
هر وقت آقای موحد به توهین مستقیم آقای جمالی به ایل غیور بهمئی واکنش نشان داد، به این هم واکنش نشان می دهد.
کهگیلویه ای
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
کرو موحد چی ای گهپل داره
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار