طی حکمی؛
مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه ایوان با حضور فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام و جمعی از مسئولان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۹۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰ 19 August 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ طی آیینی با حضور فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، امام جمعه، فرماندار ، اعضای شورای تامین ، مسئولین ادارات و نهادهای دولتی  فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ایوان منصوب شد.

سردار جمال شاکرمی، فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در این مراسم با اشاره به حضور مقتدر بسیج در همه صحنه های انقلاب، گفت: حضور مقتدر بسیج در تمامی عرصه‌‌ها سبب مصون ماندن انقلاب از ترفندها شده به‌گونه‌ای که حضور بسیج در صحنه‌های مختلف انقلاب، دشمن را ناامید کرده است.

وی ادامه داد:سپاه خدمت به مردم را وظیفه خود می داند و زیر سایه مقام معظم رهبری و تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا و با اجرای فرامین و دستورات ایشان در تمامی سختی ها و گرفتاری ها از جمله سیل، زلزله و ویروس منحوس کرونا در کنار مردم بوده و جانفشانی کرده و با جدیّت و تمام ظرفیت پای مردم و نظام انقلاب اسلامی ایستاده است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با اشاره به دشمنی های مستکبران، آمریکا و رژیم صهیونیستی را دشمنان اصلی جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و اظهارکرد: هر جا توطئه ای بر علیه کشورهای مسلمان خصوصاً جمهوری اسلامی ایران باشد ، اسرائیل و آمریکا در آن نقش دارند.

وی در پایان گفت: نقش تعاملی بین دستگاه های اجرایی شهرستان میتواند در رفع مشکلات پیشرو مثمر ثمر واقع شود.

دراین مراسم از زحمات سرهنگ عارف یاسمی تقدیر و وطی حکمی سرهنگ  "محمود احمد  آقایی" به عنوان فرمانده جدیدسپاه ناحیه  ایوان منصوب شد./ح

 

ایلام بیدار

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار