هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال روز پنجشنبه با انجام 8 مسابقه همزمان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۹۵۸۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۴ 20 August 2020

به گزارش تابناک تبریز، هفته پایانی لیگ نوزدهم امروز با برگزاری ه‍شت دیدار به پایان می‌رسد.با قطعی شدن قهرمانی پرسپولیس،تیم های استقلال،سپاهان،تراکتور و فولاد برای کسب سهمیه آسیایی خواهند جنگید.

  در این میان دیدار دو مدعی کسب سهمیه آسیایی در اهواز دیدنی است البته تراکتوریها در این مسابقه ساکت الهامی سرمربی خود را به دلیل محرومیت در اختیار ندارند. فولادی‌ها هم هفته گذشته مدعی شدند که برخی نمی‌خواهند این تیم آسیایی شود! مسابقه دو تیم به جز حساسیت‌هایی که دارد در چنین جوی برگزار می‌شود. تراکتور 7 هفته است که شکست نخورده و بازی رفت را هم یک بر صفر از فولاد برده است. شاگردان نکونام در این بازی برای رسیدن به آسیا خودشان را به آب و اتش خواهند زد. تراکتور در رده سوم و فولاد روی پله پنجم لیگ ایستاده است اما اگر فولاد در این بازی برنده شود شاید جایش با ترکتور در جدول لیگ عوض شود. دوئل قرمزپوشان لیگ دیدنی است. این مسابقه را می‌توان آخرین فینال لیگ دانست فینالی که برای سوم شدن انجام می‌شود.

ماشین سازی - صنعت نفت آبادان؛ تلاش ماشین تبریزی برای بقا

اما دیگر تیم استان برای بقا میجنگد.تیمی که  اول فصل نتایج خوبی گرفته بود در میانه جدول جا خوش کرده بود اکنون با هومن افاضلی در خطر سقوط به لیگ یک است. افاضلی برای اینکه از اعتبار مربیگری‌ خود هم دفاع کند باید در این بازی خانگی پیروز شود تا تیم دوم تبریز را راهی لیگ یک نکند. صنعت نفت آبادان هم انگیز‌ه زیادی برای بازی در این مسابقه ندارد تیمی که نه شانس سهمیه آسیایی دارد نه در خطر سقوط است دلیلی برای به آب  و آتش زدن ندارد. نفت آبادان بازی رفت را یک بر صفر برد ولی اکنون با هر نتیجه‌ای که به دست بیاورد از رده هفتم جدول تکان نمی‌خورد. 

 

هر هشت دیدار این هفته ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :