در بازدید میدانی شهردار اردبیل مطرح شد؛
شهردار اردبیل به همراه معاونت فنی و عمرانی، مدیر منطقه 3 و مدیر روابط عمومی شهرداری با حضور در شهرک ساحلی اردبیل ضمن بازدید میدانی از محل با اهالی این شهرک دیدار و گفت و گو کرد. جمعی از ساکنین شهرک ساحلی نیز در این بازدید، طولانی شدن روند تحویل شهرک به شهرداری اردبیل را عمده ترین معضل و مشکل شهرک نشینان اعلام کردند.
کد خبر: ۸۸۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷ 05 September 2015

به گزارش تابناک اردبیل، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اردبیل، مشكلات شهرك ساحلی قابل حل استدکتر حمید لطف اللهیان در این بازید که به دعوت اهالی صورت گرفته بود در گفت و گو با اهالی شهرک؛ تأخیر پیش آمده در امر تحویل شهرک ساحلی به شهرداری اردبیل از سوی اداره کل راه و شهرسازی را دلیل وجود برخی مشکلات در امر ساماندهی شهرک ساحلی عنوان کرد و گفت: مشکلات شهرک ساحلی در صورت تحویل این شهرک به شهرداری اردبیل، قابل حل است.

وی تصمیمات اتخاذ شده از سوی شهرداری اردبیل مبنی بر تکمیل دیواره کانال رودخانه عبوری از میان شهرک ساحلی را یادآور شد و افزود: تکمیل این کانال در اولویت برنامه های شهرداری قرار دارد و مدیریت منطقه 3 شهرداری نیز برای اجرای این طرح اقدام خواهد کرد.

لطف اللهیان همچنین از اهالی شهرک ساحلی خواست تا در اولین فرصت نسبت به اجرایی شدن فاضلاب، لوله کشی ها و سایر تأسیسات ساختمان های خود با هماهنگی ادارات مربوطه اقدام کنند تا به گفته وی شهرداری به دنبال اتمام عملیات اجرایی این تاسیسات بتواند نسبت به ساماندهی و آسفالت معابر شهرک اقدام کند.

شهردار اردبیل آغاز طرح زنده گیری سگ های ولگرد و بدون صاحب را از دیگر اقدامات شهرداری در راستای تأمین امنیت و آسایش بیشتر شهروندان به خصوص در محدوده شهرک های تازه تاسیس بیان کرد و گفت: اجرای طرح زنده گیری سگ ها هم منجر به تامین امنیت شهروندان شده و هم اینکه از آسیب دیدن این حیوانات جلوگیری می کند.

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اردبیل، جمعی از ساکنین شهرک ساحلی نیز در این بازدید ضمن قدردانی از حضور شهردار اردبیل در این محل و با ارج نهادن به تلاش ها و اقدامات صورت گرفته از سوی شهرداری علیرغم عدم تحویل شهرک از سوی این مجموعه، طولانی شدن روند تحویل شهرک به شهرداری اردبیل را عمده ترین معضل و مشکل شهرک نشینان اعلام کردند.

نماینده ساکنین شهرک ساحلی خودداری اداره برق از نصب چراغ های روشنایی در معابر شهرک به بهانه ساماندهی نشدن معابر را از دیگر مشکلات ساکنین شهرک ساحلی عنوان کرد و گفت: با توجه به افزایش جمعیت ساکن در این شهرک و عدم ساماندهی معابر و کوچه، اهالی به خصوص در فصل زمستان نیز با مشکلات بسیاری مواجه هستند.

وی با اشاره به تکمیل نشدن تأسیسات و انشعابات فاضلاب در این شهرک و مشکلات ایجاد شده ناشی از آن، اضافه کرد: تکمیل کانال رودخانه عبوری از میان شهرک ساحلی و همچنین جلوگیری از ورود احشام به محدوده شهرک از دیگر خواسته شهرک نشینان می باشد.

مشكلات شهرك ساحلی قابل حل استمشكلات شهرك ساحلی قابل حل استمشكلات شهرك ساحلی قابل حل استمشكلات شهرك ساحلی قابل حل استمشكلات شهرك ساحلی قابل حل است
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار