در شهرآورد روز چهارشنبه فرهاد مجیدی و یحیی گل‌محمدی دیگر نمی‌توانند به تساوی رضایت دهند و باید یک تیم به برتری برسد.
کد خبر: ۸۹۱۰۰۷
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳ 23 August 2020

در شهرآورد روز چهارشنبه فرهاد مجیدی و یحیی گل‌محمدی دیگر نمی‌توانند به تساوی رضایت دهند و باید یک تیم به برتری برسد.

به گزارش ایرنا، روز چهارشنبه از ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی، شاهد پیکار جذاب و همیشه حساس پرسپولیس و استقلال خواهیم بود. ۲ تیم قرار است برای چهارمین بار در جام حذفی مقابل یکدیگر قرار بگیرند و برای رسیدن به فینال تلاش کنند.

یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس قرار است برای سومین بار طعم شهرآورد به عنوان سرمربی را بچشد و این اتفاق برای دومین بار شامل حال فرهاد مجیدی می‌شود. نکته جالب توجه و مشترک بین این ۲ نفر آن است که هر ۲ در دیدارهای قبلی به نتیجه مساوی رضایت داده‌اند.

یحیی گل‌محمدی در بازی برگشت لیگ دوازدهم مقابل استقلال به تساوی بدون گل رسید و در دیدار برگشت لیگ نوزدهم هم تساوی ۲ بر ۲ برایش به دست آمد. همین دیدار اخیر در حالی رقم خورد که فرهاد مجیدی هم سکان هدایت استقلال را به عهده داشت.

حالا باید دید در این جدال هیجان‌انگیز طلسم تساوی‌ها چگونه خواهد شکست؛ چرا که بازی حذفی است و به ناچار یک تیم در وقت معمول، اضافه و یا پنالتی برنده خواهد بود و دیگری بازنده. هرکدام از سرمربیان که به برتری برسند می‌توانند همچنان خود را بدون باخت در دربی معرفی کنند و هرکدام که باخت را تجربه کنند؛ طلسم نباختنشان شکسته خواهد شد و انگ بدون برد بودن در شهرآورد روی پیشانی‌شان حک می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار