دومین دوره المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویان دانشگاه‌های کشور با معرفی تیم‌های برتر در بابلسر به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۸۹۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶ 05 September 2015
به گزارش تابناک مازندران دومین دوره المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویان دانشگاههای کشور پیش از ظهر شنبه با برپایی مسابقات و مراسم پایانی به کار خود پایان داد و درمجموع برگزاری المپیاد سه گروه دانشگاه علم و صنعت ایران، دانشگاه ایلام و دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل به مقام اول تا سوم دست یافتند.
مسئول کمیته فنی این المپیاد دانشجویان دانشگاه‌های کشور نیز در جمع خبرنگاران گفت: توسعه ورزش همگانی، ایجاد شور و نشاط در بین دانشجویان و معرفی دانشگاه به‌عنوان پیشگامان حافظ محیط زیست از مهم‌ترین اهداف این مسابقات بوده است.
شریف با اشاره به آمار شرکت‌کنندگان در این المپیاد تصریح کرد: در رشته دارت و شار بولینگ ۲۸۵ نفر به‌صورت انفرادی و در چرخ تانک ۵۱ گروه حضور داشتند و در رشته الختر هم با توجه به کثرت شرکت‌کنندگان از جدول ترکیبی برای برگزاری استفاده شد.
رحیم شریف به مهم‌ترین هدف این رویداد ورزشی دانشجویی کشور پرداخت و افزود: سعی داریم شعار ورزش برای همه را در دانشگاه‌ها ترویج دهیم و در این بین با دعوت از معلولان برای شرکت در المپیادها از توانمندی آنها هم استفاده می‌کنیم.
وی با اشاره به گروه‌های برتر در این رقابت‌ها یادآور شد: در رشته الختر گروه‌های دانشگاه تهران، دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان و دانشگاه گلستان به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند، شریف عنوان کرد: با توجه به مجموع امتیاز کسب‌شده توسط دانشجویان به ۳۰ نفر اول جوایزی تعلق گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار