کد خبر: ۸۹۲۳۸۹
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲ 26 August 2020

 

 

 

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، در پی سرودن شعری خطاب به حاکمان عرب پس از امضاء توافقنامه با رژیم صهیونیستی و تقدیر رهبری از ایشان، مشاور رییس جمهور طی مراسمی از «افشین علاء» شاعر بنام کشور و مدیر بازاریابی و تبلیغات گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش تقدیر کرد.

در متن پیام تقدیر «مرتضی بانک» آمده است:

اگرچه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بارها از اشعار بجا، پخته و سنجیده جناب عالی قدردانی کرده اند، اما از آنجا که پیام اخیر ایشان خطاب به شما، در دوران مسئولیت خطیرتان در حوزه گردشگری سازمان مناطق آزاد صادر شده است، بر خود فرض می‌دانم رضایت و شادمانی خود و مجموعه همکارانم را نیز بابت این توفیق گران سنگ و پربها به اطلاع تان برسانم. 

بدیهی است همکاری با چهره‌ای‌ متعهد، مردمی، پاک دست و خدوم همچون جنابعالی که علاوه بر کارنامه درخشان ادبی‏تان، باکوله ‏باری از تجربه‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی همواره در عرصه‌های مدیریتی، منشأ خیر، رواداری و تحبیب قلوب بین گرایش‌های مختلف وفادار به نظام اسلامی بوده‌اید. 

برای اینجانب و تمامی همکارانم مایه مباهات است. از درگاه خداوندبزرگ، دوام توفیق وسرافرازی روزافزون‌تان را خواستارم.

گفتنی است «افشین علاء» چند روز گذشته پس از امضاء توافقنامه حاکمان امارات و رژیم صهیونیستی شعری خطاب به حاکمان عرب سرود و از سوی رهبر معظم انقلاب مورد تقدیر قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار