نجمه ده پرور مربی پر افتخار ووشوی قم از آخرین وضعیت ورزش بانوان ووشو کار در روز‌های کرونایی می‌گوید.
کد خبر: ۸۹۲۹۱۷
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۴ 27 August 2020

به گزارش تابناک قم، نجمه ده پرور، مربی و داور درجه یک ووشو، با اشاره به آخرین وضعیت ورزشی بانوان ووشوکار قم گفت: با وجود شیوع کرونا کلاس های رزمی بانوان ووشو کار دایر است و کلاس ها در قالب گروه های شش نفره و بر اساس شیوه نامه های بهداشتی برگزار می شود.

وی افزود: با وجود کرونا آموزش های ووشو تعطیل نیست خیلی ها ترجیح می دهند به کلاس های آموزشی نیایند البته عده ای هم آموزش های تک نفره و خصوصی را ترجیح می دهند.

وی ادامه داد: همه ساله در ایام تابستان کلاس های ووشو شاهد جمعیت زیادی بود اما با وجود کرونا کیفیت آموزش ها به دلیل آموزش های گروهی و زمان بندی شده، بالاتر رفته است.

ده پرور عنوان کرد: چهره های شاخص و مدال آور ووشوی بانوان هم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی تمرینات آماده سازی خود را برای حضور پرقدرت در میادین به تازگی آغاز کرده اند.

این مربی پرافتخار ورزش قم در ادامه از برگزاری مسابقات استانی ووشوی بانوان به صورت مجازی خبر داد و گفت: هیئت ووشوی بانوان اقدام به برگزاری نخستین مسابقه استانی به صورت آنلاین در چهار رده سنی و در دو بخش تالو و ساندا کرده است.

ده پرور ادامه داد: این مسابقات به میزبانی منازل و با عنوان «با ورزش در خانه کرونا را شکست می‌دهیم» برگزار شد و شرکت کنندگان به مدت یک دقیقه و با رعایت حجاب اسلامی فیلم از حرکات نمایشی خود را به هیئت ووشو ارسال کردند.

وی افزود: این مسابقات تا یکم شهریورماه پایان یافت و پس از داوری فیلم ها نفرات برگزیده در صفحات شبکه های اجتماعی هیئت ووشوی استان معرفی خواهند شد.

این مربی ووشو در پایان با اشاره به ضربه های سهمگین کرونا به ورزش قم از جمله ووشو گفت: به عنوان یک مربی باشگاه دار، از صاحبان اماکن ورزشی تقاضا دارم با انصاف بیشتری جامعه ورزشی را همراهی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار