کد خبر: ۸۹۶۵۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱ 07 September 2020

 

سخنگوی وزارت بهداشت، از شناسایی دو هزار و ۱۵۲ بیمار مبتلا به کرونا خبر داد و ضمن اعلام اسامی ۲۸ استان که در وضعیت قرمز و هشدار کرونا هستند، گفت: با احتساب این موارد تعداد کل مبتلایان به ۳۸۸ هزار و ۸۱۰ رسید.
 
۲۷ استان کشور در وضعیت قرمز و هشدار کرونا/ ۲۱۵۲ بیمار جدید شناسایی شدندبه گزارش ایکنا، سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، از شناسایی دو هزار و ۱۵۲ بیمار مبتلا به کرونا خبر داد و گفت: با احتساب این موارد تعداد کل مبتلایان به ۳۸۸ هزار و ۸۱۰ رسید.

وی افزود: متأسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱۷ نفر در اثر این بیماری جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان به ۲۲ هزار و ۴۱۰ نفر رسید.

لاری یادآور شد: ۳۳۵ هزار و ۵۷۲ نفر نیز بهبود پیدا کردند و از مراکز درمانی ترخیص شدند. سه هزار و ۷۳۳ بیمار نیز در وضعیت وخیم این بیماری هستند.

سخنگوی وزارت بهداشت بیان کرد: براساس آخرین اطلاعات کرونا در کشور، استان‌های تهران، مازندران، گیلان، قم، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، یزد، زنجان و قزوین در وضعیت قرمز قرار دارند.

وی یادآور شد: همچنین استان‌های آذربایجان غربی، البرز، فارس، لرستان، هرمزگان، اردبیل، بوشهر، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، مرکزی، ایلام، چهارمحال و بختیاری، گلستان و خوزستان در وضعیت هشدار قرار دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار