کد خبر: ۸۹۷۷۴۵
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۳ 10 September 2020
پوستر و وب سایت نخستین جشنواره جوان خلاق لاهیجی امروز(۲۰ شهریور)رونمایی شد تا جوانان خلاق لاهیجی بتوانند در این جشنواره شرکت کنند.
 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لاهیجان، حجت الاسلام « سیدجواد سلیمانی » در آیین رونمایی از پوستر و وب سایت نخستین جشنواره جوان خلاق لاهیجی که امروز ( پنج شنبه، ۲۰ شهریور) در دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان برگزار شد، گفت: این‌ جشنواره  با اراده جمعی دنبال می شود و در ادامه نیز با همدلی و وحدت، موجب جذب فرهیختگان و نخبگان گمنام شهرستان می شود.

 


امام جمعه شهرستان لاهیجان با اشاره به اینکه موفقیت آمیز بودن این جشنواره موجب استمرار آن در سال های آتی است تصریح کرد: دغدغه جوانان از دغدغه های مسئولان این شهرستان است و نخستین جشنواره جوان خلاق لاهیجی در شورای فرهنگ عمومی مطرح و نام " خلاق "در این  جشنواره  به این دلیل است که مهارت نیز در آن نهفته باشد.

 


حجت الاسلام سلیمانی با بیان اینکه بعد از رونمایی از پوستر و وب سایت جشنواره، فراخوان ها اعلام می شود، خاطرنشان کرد: این جشنواره با نام شهید انقلابی شهرستان ( شهید کریمی )  آغاز می شود و جوانان انتخاب شده در جشنواره، از ظرفیت کار و کارگاه برخوردار و جذب سازمان ها می شوند.

 

امام جمعه شهرستان لاهیجان با اشاره به هجمه های فرهنگی دشمنان و اینکه آنان در صدد خشکاندن خلاقیت های جوانان هستند، افزود: ۲ میلیون کودک و نوجوان در کشور ما به بازی کلش اف کلنز اعتیاد دارند و در این بازی از نمادهای شیطان‌پرستی استفاده می شود و برگزاری چنین جشنواره هایی راهی برای تاراندن دشمن ایجاد می کند.

 

*جوانان خلاق لاهیجی تقدیر می شوند

« سیروس بی دریغ » نیز در این‌ مراسم دانشگاه را مبدا همه تحولات دانست و گفت:  آغاز به کار این جشنواره با رونمایی از وب سایت شروع  و فراخوان ها اعلام می شود.
 

رییس دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان با بیان اینکه تنها فرهیختگان لاهیجی می توانند در این جشنواره شرکت کنند، افزود: فرهیختگان و نخبگان لاهیجی  طبق آیتم ها باید از جنبه خلاقیت در شهر و استان برخوردار بود و آثار ارائه شده بعد از داوری به شرط  مساعد بودن شرایط کرونایی با حضور بزرگان شهر  تقدیر می شوند.

 

بی دریغ ادامه داد: در دانشگاه آزاد لاهیجان جشنواره های مختلفی برگزار شده اما جشنواره جوان خلاق لاهیجی نخستین جشنواره ای است که در آن تنها جوانان خلاق شهرمان تحلیل می شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار