کد خبر: ۸۹۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳ 06 September 2015
رشت - ایرنا - ورزشکاران گیلانی پنج مدال مسابقات کشتی ساحلی قهرمانی کشور را کسب کردند .
[ورزشکاران گیلانی پنج مدال مسابقات کشتی ساحلی کشور را کسب کردند]

رییس هیات کشتی استان گیلان روز یکشنبه گفت : در جریان مسابقات کشتی ساحلی قهرمانی کشور که در شهرستان نور استان مازندران جریان داشت ، ورزشکاران گیلانی موفق به کسب یک مدال طلا ، دو مدال نقره و دو مدال برنز شدند .
نقی هدایتی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : در پایان این رقابت ها و در رده سنی نوجوانان ، امیرحسین طلوع نبوتی در وزن 70+ کیلوگرم با غلبه برابر همه رقبای خود عنوان قهرمانی و مدال طلای این مسابقات را کسب کرد .
وی اظهار کرد : همچنین در رده سنی جوانان و در وزن 60 کیلوگرم حمید طوفان و در وزن 70 کیلوگرم میلاد حسینی پور از استان گیلان عنوان نایب قهرمانی و مدال نقره این دوره از رقابت ها را به خود اختصاص دادند .
وی بیان کرد : در رده سنی جوانان نیز ، علیرضا رضوانی در وزن 80 کیلوگرم و معین شفقی در وزن 80+ کیلوگرم دیگر کشتی گیران گیلانی بودند که موفق به کسب مدال برنز مسابقات کشتی ساحلی قهرمانی کشور شدند .
رییس هیات کشتی استان گیلان ادامه داد : همچنین امیرحسین طلوع نبوتی کشتی گیر شایسته گیلانی عنوان فنی ترین کشتی گیر این دوره از رقابت ها را به خود اختصاص داد و جام اخلاق مسابقات کشتی ساحلی قهرمانی کشور نیز به تیم گیلان اهداء شد .
نقی هدایتی اضافه کرد : در رقابت های کشتی ساحلی قهرمانی کشور ، زبده ترین ورزشکاران این رشته از سراسر کشور در رده های سنی نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان در شهرستان نور استان مازندران با هم به رقابت پرداختند .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار