استاندار بوشهر خبر داد:
استاندار بوشهر گفت: اعتبارات ارزش افزوده و عوارض آلایندگی این استان در سال جاری حدود سه برابر سال قبل افزایش یافته است.
کد خبر: ۹۰۳۸۸
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴ 07 September 2015
مصطفی سالاری عصر یکشنبه  در آئین تجلیل از دانش‌آموزان برتر کنکور سراسری دراستان بوشهر بر ضرورت افزایش  جایگاه و رتبه این استان در کنکور تاکید کرد، اظهار داشت: امروز برای افزایش این جایگاه همه باید دست به دست هم بدهیم تا شاهد ارتقا جایگاه و رتبه استان بوشهر در کنکور باشیم و این موضوع تنها رسالت آموزش وپرورش نیست.

وی با اشاره به اینکه خانواده ها نیز باید در این امر مهم ایفای نقش کنند، افزود: جایگاه استان بوشهر دراین حوزه چیزی که باید باشد نیست و برای ارتقا جایگاه استان همه آحاد جامعه نقش دارند.

سالاری بیان کرد: سرزمین استان بوشهر سرزمین علم، دانش، پژوهش و تحققی بوده است که باید جایگاه کنونی تغییر کند و این استان شایستگی بیشتری در رقابت‌های علمی دارد.

وی، با بیان اینکه بسیاری از برنامه‌ها نیاز به بودجه و اعتبار ندارند افزود: تدبیر، برنامه‌ریزی و بکارگیری روش‌های نوین نقش مهم و با اهمیتی در توسعه علم و فناوری در بین دانش‌آموزان می‌تواند داشته باشد.

سالاری همچنین با تاکید بر لزوم افزایش ظرفیت امکانات مورد نیاز دانش آموزان یادآور شد: استان بوشهر استانی صنعتی است ولی این بدین معنی نیست که باید از سایر رشته ها غافل شویم.

استاندار بوشهر ادامه داد: سال گذشته اعتبارات ارزش افزوده و حق آلایندگی استان بوشهر دو هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال بود که برای سال جاری کف آن بر شش هزار میلیارد ریال گذاشته شده است.

وی با بیان اینکه اعتبارات ارزش افزوده و عوارض آلایندگی امسال به حدود سه برابر سال قبل افزایش یافته است، خاطرنشان کرد: دهیاران و شهرداری‌ها باید با برپایی مسابقات علمی و تامین معلمان و مربیان توانمند در تقویت بینه علمی دانش‌آموزان منطقه خود مشارکت کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار