رییس اداره پیش بینی و پیش آگاهی جوی اداره کل هواشناسی استان تهران گفت: براساس پیش بینی های انجام شده، شامگاه امروز(دوشنبه) شاهد وزش تندبادی با سرعت 40 تا 50 کیلومتر بر ساعت در شهر تهران خواهیم بود.
کد خبر: ۹۰۷۶۲
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۷ 07 September 2015
محمدمهدی عشقی عصر دوشنبه افزود: برهمین اساس وزش تندبادی با سرعت 40 تا 50 کیلومتر بر ساعت از اوایل امشب در سطح شهر تهران به ویژه مناطق غربی پایتخت پیش بینی می شود.
وی اظهار کرد: حرکت این تندباد به صورت موقتی از استان های قزوین و البرز آغاز و در ادامه به مناطق غربی استان تهران از جمله شهرستانهای شهریار، ملارد و رباط کریم خواهد رسید.
عشقی در ادامه به آماده باش ستاد مدیریت بحران استان تهران خبر داد و گفت: دستگاههای امدادی و خدماتی آمادگی لازم برای ارائه خدمات و امدادرسانی احتمالی در صورت وزش تندباد و بروز خسارت ناشی از این واقعه طبیعی در منطقه را دارند.
رییس اداره پیش بینی و پیش آگاهی جوی اداره کل هواشناسی استان تهران با اشاره به اینکه وزش تند باد همواره با کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا همراه است تصریح کرد: براساس پیش بینی های انجام شده کیفیت هوای شهر تهران در ساعات آینده با وزش تندباد کاهش خواهد یافت.
معاون آمادگی و پدافند غیرعامل سازمان مدیریت بحران شهر تهران نیز با اشاره به اطلاعیه سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع تندباد گفت: این سازمان آمادگی کامل برای انجام اقدامات امدادی و خدماتی مناسب در صورت وقوع تندباد در سطح شهر تهران را دارد. 
غلامرضا احمدی به خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به اطلاعیه سازمان هواشناسی، نیروهای سازمان مدیریت بحران آمادگی لازم برای ارائه خدمات مناسب امدادی را در صورت وقوع هرگونه حادثه طبیعی را دارند. 


منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار