کد خبر: ۹۰۸۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۲ 07 September 2015
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با تجلیل از اجرای طرح هزار مسجد ، هزار محراب در استان خوزستان گفت: هدف ما در مساجد باید حفظ جوانان و گسترش مبانی مذهبی و انقلابی باشد.

آیت الله سیدعلی شفیعی روز دوشنبه در آیین طرح تجهیز مساجد شهرستان اهواز که در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی استان خوزستان برگزار شد عنوان این طرح را از دو جهت فیزیکی ، ساختمانی و تجهیزاتی و دیگری از نظر معنوی و برکاتی که به دنبال دارد مورد بررسی قرار داد.

وی افزود: بعد فیزیکی مساجد شامل ساختمان، تجهیزات، وسایل سخت افزاری و نرم افزاری است که در اولویت قرار دارد و تا این موارد انجام نشود نمی توان به اهداف اصلی خود یعنی تبلیغ دین و گسترش مبانی مذهبی و انقلابی دست یافت.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد:موفقیت در تجهیز مساجد یکی از بزرگترین عبادت ها به شمار می رود چرا که خداوند متعال بر عمران مساجد تاکید فراوان داشته و آباد کنندگان مساجد را مومنان واقعی معرفی کرده است.

وی به اهمیت مسجد سازی و برکاتی که برای مومنان به دنبال دارد اشاره کرد و گفت: در روایت آمده است که هر شخصی مسجدی به اندازه خوابگاه یک گنجشک بسازد خداوند برای او خانه ای در بهشت مهیا می کند و این نشان دهنده اهمیت این اقدام شایسته نزد خداوند متعال است.

آیت الله شفیعی با بیان اینکه عمران مساجد هیچ گاه زمین نمی ماند گفت: عمران مساجد همواره در فکر و فطرت مردم وجود دارد و جزو اقداماتی است که تا سال ها در ذهن مردم باقی می ماند. 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار