سرهنگ جهانبخش:
به گفته رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی: امسال نسبت به سال گذشته ورود مسافران خارجي به استان به طور چشمگيري افزايش داشته كه نشانگرامنيتي است كه در استان حاكم است.
کد خبر: ۹۰۹۵۷
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۲ 07 September 2015

به گزارش خبرنگار تابناك آذربايجان غربي،رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: اصناف نقش مهمي در ارتقاي امنيت اجتماعي و اخلاقي جامعه دارند و بازارها و مراكز خريد، مكان ارائه فرهنگ هر استان محسوب می شوند؛ بنابراین توصیه ما به اصناف و مردم این است که در برخورد با یکسری ناهنجاری های موجود در محیط با دادن تذکراتی براساس قاعده امربه معروف و نهی از منکر شرایط جامعه را، خود مدیریت کنند.

جهانبخش افزود: امسال نسبت به سال گذشته ورود مسافران خارجي به استان به طور چشمگيري افزايش داشته كه نشانگرامنيتي است كه در استان حاكم است به طوري كه یک میلیون نفر اتباع خارجی مجاز و 500 هزار نفر ایرانی با هدف سفر و خرید و فروش از مرز های مجاز استان طی 5 ماهه اخیر تردد داشتند.

وي افزود:برای هر دانش آموزی سه رکن خانه، مدرسه و مسیر مدرسه اهمیت دارد، خانواده ها و مدارس رسالت خود را برای تربیت و آموزش دانش آموزان در خانه و مدرسه انجام می دهند و بايد مشاغل مزاحم و قلیان سراها و مشاغل نزدیک آموزشگاه ها و مدارس که وجودشان مغایر قانون است جمع آوری شود و آنچه كه بايد مورد توجه قرار گیرد مسیر مدرسه و سرویس های مدارس است و خانواده ها باید در مرحله اول از سرویس های عمومی که تحت نظارت هستند،


 استفاده کنند اما در صورت استفاده از سرویس های اختصاصی باید اطمینان کامل از صلاحیت فردی شخص مورد نظر را به دست آوردند چرا که عدم صلاحیت راننده تاثیرات نامطلوبی بر روی دانش آموز می گذارد.

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی در خصوص طرح های ایرانی اسلامی بر روی لوازم تحریر گفت: متاسفانه امروزه کودکان و خانواده ها رغبت بیشتری به خرید لوازم تحریر با طرح های خارجی بدون اطلاع از ضد دینی و صهیونیستی بودن آنها دارند که در این میان تولیدات کننده های داخلی نیز بی تاثیر نیستند.

جهانبخش افزود: برگزاری مراسمات غیر مجاز در باغ ها و تالار های غیر مجاز جرم به شمار می رود و شرکت کنندگان در مراسم نیز مجرم محسوب می شوند.

وي گفت: تعدادی از خوابگاه های خودگران که از لحاظ زیستی شرایط مطلوبی نداشتند تعطیل شدند که اتحادیه صنفی خوابگاه های خودگردان نیز همچنان در حال بررسی وضعیت خوابگاه ها هستند.

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: اکیپ های بازرسی از آرایشگاه های زنانه جهت بررسی قیمت ها و رفتار های نامطلوب ایجاد شده که در صورت مشاهده هر گونه تخلف مقابله و برخورد صورت می گیرد اما عدم همکاری مشتریان با بازرسین نیز راه را برای رسیدن به شرایط مطلوب دشوار تر می کند.

جهانبخش اظهار كرد: متاسفانه هنوز فرهنگ استفاده از فضای مجازی آنطور كه بايد در جامعه ما نهادينه نشده است كه همین امر سبب ایجاد مشکلات زیادی در محيط خانواده ها شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار