مدیر سینمایی حوزه هنری مازندران با اشاره به علاقه‌مندی مردم استان به تماشای فیلم‌های سینمایی، گفت: اکنون از ۲۲ شهرستان استان ۱۷ شهرستان فاقد سالن‌های سینما است.
کد خبر: ۹۰۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۶ 08 September 2015
به گزارش تابناک مازندران به نقل از تسنیم  مسعود حسین پور اظهار داشت: فیلم محمد(ص) با اقبال خوب مردم مواجه شده و اگر استقبال اینگونه باشد, حداقل تا پایان شهریور این فیلم بر پرده سینماهای استان اکران می‌شود.
وی افزود: بهای بلیط شش هزار تومان بوده که در این چند روز تاکنون 30 میلیون تومان فروش بلیط داشتیم.
حسین پور در مورد مراحل ساخت سینما فرهنگ ساری, گفت: با شهرداری و مسئولان بخش خصصوصی شرکت بهمن سبز مذاکراتی مبنی بر ساخت پردیس 3 سالنه  در این سینما شده تا با ساخت آن، سالن‌های سینمایی  200 تا 300 صندلی در این شهر ساخته شود.
مدیر سینمایی حوزه هنری مازندران بیان داشت: با ساخت این  سالن‌های سینمایی و اکران فیلم‌های مختلف، مردم می‌توانند فیلم‌های مورد علاقه خود را انتخاب و تماشا کنند.
وی افزود: اکنون به دلیل اکران فیلم  سینمایی محمد (ص), دیگر نمی‌توانیم  فیلم‌های دیگری را در سه سینمای استان پخش کنیم.
مدیر سینمایی حوزه هنری مازندران  تصریح کرد: این فیلم قشر پذیر نیست و از همه اقشار برای دیدن این فیلم که کودکی و نوجوانی حضرت محمد (ص)ر ا نشان می‌دهد و  سرشار از درس برای  مردم به ویژه  جوانان است، حضور دارند.
حسین پور گفت: این فیلم در 4 سانس برای علاقه‌مندان پخش و در روزهای سه شنبه نیز بهای بلیط نیم بها است.
وی با بیان اینکه این فیلم تنها در شهرستان‌های ساری، بهشهر و آمل اکران می‌شود, گفت: متاسفانه از 22 شهرستان استان, تنها در 5 شهر استان سینما فعال است که باید مسئولان فکری برای این موضوع بکنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار