بعد از تعطیلی دو ماهه؛
تابناک: با وجود پافشاری این صنف بر مشکلات خود و انتخاب "تعطیلی واحدهای سنگبری" به عنوان راهکار برای جلب نظر مسئولان، این واحدها با دست یافتن به تفاهمی با مدیرکل امور مالیاتی کشور اقدام به آغاز کار مجدد کردند.
کد خبر: ۹۱۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱ 08 September 2015
به گزارش تابناک اصفهان، تیرماه سال جاری بود که سنگبری‌های استان اصفهان، قم و تهران به دلیل مشکلاتی که در خصوص پرداخت مالیات خود داشتند و نیز با رکود حاکم بر بازار تصمیم بر تعطیلی واحدهای صنفی خود گرفتند.

گرچه این تعطیلی با اعلام قبلی این واحدهای صنفی بود اما در سطح مسئولان استانی واکنشی در خصوص این اقدام دسته جمعی صورت نگرفت و تقریبا این واحدهای صنعتی نتوانستند در این مدت از سوی مسئولان استانی به اهداف مورد نظر خود و رفع مشکلات برسند.

از طرفی برخی از مسئولان مانند عبدالوهاب سهل آبادی، رئیس اتاق بازرگانی اصفهان اعتقاد داشت که واحدهای سنگبری برای خروج از رکود باید به سوی به روز رسانی تجهیزات و تکنولوژی فرآوری خود برود.

اما صاحبان واحدهای سنگبری از جمله رضا احمدی رئیس انجمن صنایع همگن سنگ استان اصفهان بر این باور است که در مورد تفاهم‌نامه های مالیاتی سنگبری ها با سازمان امور مالیاتی بدقولی شده است.

وی گفت: توافق قبلی که با وزیر امور اقتصاد و دارایی بسته شده بود در سازمان های مالیاتی مورد اجرا قرار نمی گرفت و گفته می شد که ملاحظات قانونی در آن رعایت نشده است و نمی‌توان آن را اجرا کرد.

احمدی واردات از هند و چین را به عنوان گلایه صنعتگران این صنف مطرح کرد و گفت: تولید یک سال گذشته سنگبری ها در انبارها ذخیره شده است.

با وجود پافشاری این صنف بر مشکلات خود و انتخاب "تعطیلی واحدهای سنگبری" به عنوان راهکار برای جلب نظر مسئولان، این واحدها با دست یافتن به تفاهمی با مدیرکل امور مالیاتی کشور اقدام به آغاز کار مجدد کردند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار