فرمانده انتظامي شهرستان " آمل" مازندران، از وقوع درگيري خونين بين چند جوان و قتل جوان 19 ساله خبر داد و افزود: عوامل درگيري و عامل قتل شناسايي و دستگير شد.
کد خبر: ۹۱۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۸ 08 September 2015
به گزارش تابناک به نقل از هراز سرهنگ"ولي الله گنجيان مقدم"فرمانده انتظامي شهرستان آمل اظهار داشت: در پي کسب خبري مبني بر وقوع درگيري بين چند جوان در روستاي کچب آمل،عوامل فرماندهي انتظامي بخش دابودشت سريعاً به حادثه عزيمت کردند.
وي افزود: مأموران با حضور در محل حادثه در بررسي هاي اوليه دريافتند، سه نوجوان به دليل اختلاف با فردي به نام"مختار-م" 19ساله با وي درگير شدند و او را به شدت مصدوم کردند.
سرهنگ گنجيان اظهار داشت : اين فرد که بعلت مصدوميت شديد به کما رفته بود با حضور عوامل امدادي سريعاً به مرکز درماني منتقل شد و عوامل درگيري به ويژه متهم اصلي پرونده و عامل ايراد ضرب و جرح به نام " امير حسین- الف" به دستگير شد.
فرمانده انتظامي شهرستان آمل تصريح كرد:با توجه به تلاش پزشکان معالج فرد مصدوم به علت قطع نخاع شدن و شدت جراحات وارده در يکي از مراکز درماني تهران جان باخت .
سرهنگ گنجيان عنوان كرد: متهمان پس از تشکيل پرونده به مرجع قضايي معرفي و با قرار صادره روانه زندان شدند.
فرمانده انتظامي شهرستان آمل با بيان اينکه اغلب اين رفتار هاي پرخطر و پرخاشگرانه نوجوانان نتيجه بازي هاي خشن رايانه اي و فيلم هاي ماهواره اي است،خاطرنشان كرد: پرخاشگري و خشونت از جمله موضوعات اساسي مطرح شده در بازي هاي رايانه اي به شمار مي آيد.
گنجيان مقدم افزود: با بررسي مفاهيم پرخاشگرانه در اين گونه بازي ها متوجه خواهيد شد، اين بازي ها حاوي نوعي عادي سازي پديده خشونت و پرخاشگري در جريان بازي هاست.جنگ ستارگان، انهدام سياره ها، سفينه هاي فضايي و ربوت ها و مانند آن از موضوعات عادي و پيش پا افتاده اين بازيهاي رايانه اي محسوب مي شود.
وي گفت: در اين بازي ها کاربران که اغلب کودک و نوجوان هستند،نقش جنايتکاران خيالي را ايفاء مي کنند و با حمله به عابران و رهگذران با کشتن آنها امتياز کسب مي کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار