سردار نقدی در قم عنوان کرد:
مذاکرات دشمنی آمریکا چند برابر شده و اگر این کشور قبلاً ایران را هر چند ماه یک‌بار تهدید به حمله نظامی می‌کرد امروز و بعد از مذاکرات روزی ۲ الی ۳ بار ایران را تهدید نظامی می‌کند. دشمن اکنون می‌خواهد تحریم‌ها را لغو نکند، در صورتی که تحریم‌ها لغو نشود نتیجه مذاکرات سه هیچ به نفع دشمن است.
کد خبر: ۹۱۳۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۶ 08 September 2015
به گزارش تابناک قم، سردار محمدرضا نقدی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) که در حسینیه ثارالله ستاد فرماندهی این سپاه استانی برگزار شد با بیان اینکه اکنون ایران اسلامی در موقعیت خاصی قرار دارد تصریح کرد: چنانچه در مراحل قبل از این در جنگ و مواجه با دشمنان باید سند و استدلال‌هایی را مبنی بر اینکه دشمن اصلی چه کسی است ارائه می‌کردیم اما امروز نیاز به توضیح نیست و صحنه‌های مقابله‌ای وجود دارد که یک‌طرف همه ابرقدرت‌ها و طرف دیگر جمهوری اسلامی قرار دارد.

وی افزود: آمریکایی ها سعی کردند در دنیا پس از فروپاشی شوروی، نظامی تک قطبی برقرار کنند. همچنین آن ها همه را در دنیا تسلیم خود کرده اند و تنها ایران است که حاکمیت را از آن آمریکا نمی داند و می گوید حاکم خدا است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین از حرکت‌های ایران اسلامی برای تحقق بیداری اسلامی یاد کرد و افزود: تهدیدهای پرحجمی که در روزهای پس از مذاکره صورت می گیرد نشان می دهد مساله اصلی دشمن با ما مساله هسته ای نیست و مساله اصلی اساس اسلام است.

وی تصریح کرد: اگر مشکل آمریکا با ما مسئله هسته‌ای بود باید بعد از مذاکره و تفاهم می‌گفت از امروز رفتار ما با ایران متفاوت خواهد بود در حالی که اگر قبلا هر سه ماه یکبار تهدید نظامی می‌کرد بعد از مذاکرات هر روز تهدید نظامی می‌کند. 

نقدی ادامه داد: ما در این توافق همه امتیازاتی که می‌شد را دادیم و دیگر قرار نبود که بخواهیم از حق ملت نیز کوتاه بیاییم پس چرا هنوز می گویند باید رفتار متفاوت با ایران داشت و ما تحریم‌ها را لغو نمی‌کنیم.

وی با تأکید بر اینکه دشمنی و مشکل اصلی این‌ها با اساس اسلام است، تأکید کرد: اگر تحریم‌ها لغو نشود نتیجه مذاکرات ۳ بر هیچ به نفع دشمن می‌شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در هفته دفاع مقدس باید تعیین شود که اعضای پنج بعلاوه یک چه نقشی در جنگ تحمیلی داشتند و هر کدام در دفاع از صدام چه کردند، این در حالی است که سلاح شیمیایی را اولین بار آمریکا از انبار ذخائر خود در کویت به عراق داد و فرانسه نیز هواپیما و خلبان را به صدام داد و این اقدامات باید تشریح شود. 

وی در ادامه با تاکید بر اینکه سپاه امام علی ابن ابیطالب(ع) باید به همت پاسداران و با کمک نیروهای بسیج به سمت اهداف والاتری هدایت شود عنوان کرد: سردار مهدی مهدوی‌نژاد از فرماندهان موفق سپاه است که تاکنون با فهم درست از شرایط توانسته سپاه و بسیج استان قم را به دستاوردهای مناسبی برساند.

نقدی به وجود حوزه علمیه، مراجع، اساتید و فضلای برجسته در شهر قم اشاره کرد و گفت: هیچ شهری در دنیا وجود ندارد که تا این حد از علم و متخلقین به اخلاق الهی و حکمت در آن جمع شده باشند.

در این آیین ضمن تقدیر از سردار مهدی مهدوی نژاد، سردار غلامرضا احمدی به عنوان فرمانده جدید سپاه علی ابن ابیطالب(ع) قم معرفی شد. 

احمدی پیش از این مسوولیت فرماندهی سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی را برعهده داشته است. 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار