مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم گفت: با تغییر خطوط ناوگان اتوبوسرانی از قطری به شعاعی و نظم ایجادشده در خطوط 30 درصدی افزایش استفاده از ناوگان اتوبوسرانی در بهمن‌ماه 98 ثبت‌شده است.
کد خبر: ۹۱۳۴۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۱ 01 November 2020

به گزارش تابناک قم، امیر یزدی تحولات ایجادشده در خطوط اتوبوسرانی قم را موردبررسی قرارداد و اظهار کرد: به دستور شهردار قم ناوگان اتوبوسرانی از مهرماه سال ۹۸ با تحولات جدید در خطوط آغاز به کارکرده است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم افزایش ۶ درصدی مسافران در استفاده از حمل‌ونقل عمومی را مطرح کرد و افزود: با توجه به تغییرات انجام‌شده در خطوط اتوبوسرانی و تبدیل خطوط قطری به شعاع پیش‌بینی می‌شد تا اسفندماه سال ۹۸ استفاده شهروندان از ناوگان اتوبوسرانی افزایش ۶ درصدی داشته باشد.

یزدی از افزایش ۳۰ درصدی استفاده شهروندان از حمل‌ونقل عمومی در بهمن‌ماه ۹۸ خبر داد و تأکید کرد: افزایش اعتماد شهروندان به ناوگان حمل‌ونقل عمومی در بهمن‌ماه با تغییر عملکرد ناوگان به حجمی و پیمایشی و نظم خطوط قابل‌توجه بود.

وی با ابراز امیدواری برای استقبال و اعتماد شهروندان به حمل‌ونقل عمومی، بیان کرد: امیدواریم با پایان ویروس کرونا و تکمیل ناوگان اتوبوسرانی به ۴۰۰ دستگاه اتوبوس شاهد افزایش ۵۰ درصدی درآمدهای ناوگان اتوبوسرانی نیز باشیم.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم ادامه داد: با توجه به ‌پیش‌بینی‌های انجام‌شده ۵۰ درصد از درآمدهای ناوگان اتوبوسرانی مربوط به کارت بلیت‌ها بوده و ۵۰ درصد هم از یارانه شهرداری تأمین می‌شود که باید به‌مرور زمان یارانه‌ها کاهش یابد.

یزدی اعداد و ارقام ثبت‌شده در بهمن‌ماه سال ۹۸ را موردبررسی قرارداد و خاطرنشان کرد: اعداد ثبت‌شده در بهمن‌ماه سال ۹۸ نشان داد پیش‌بینی‌های انجام‌شده قابل تحقق بوده و امیدواریم با پایان ویروس کرونا به شرایط قبل بازگردیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار