مربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان
مربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: من به داور اعتراضی نداشتم، اما دو پنالتی باید به سود ما می‌گرفتند و دو خطای هند هم کاملاً مشخص بود.
کد خبر: ۹۱۴۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۴ 07 November 2020

مربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری با اشاره به اینکه گل اول را خوب زدیم و بازی ترکیبی هم در دستور کار قرار دادیم گفت: شانس‌های گلزنی خوبی داشتیم، ولی متأسفانه روی بازی مستقیم و هوایی اشتباهاتی کردیم که گل خوردیم و روی این مسئله ضد حمله خوردیم.
علیرضا مرزبان افزود: گل‌گهر برای این مسابقه آمادگی بهتری داشت و ما کیفیت لازمی را که باید داشته باشیم نداشتیم. با این حال تیم ما سعی خودشان را کردند تا این بازی را در بیاورند و نتیجه مثبتی بگیرند، اما مدام ضدحمله می‌خوردیم ضدحمله‌هایی که باعث میشد زمان را از دست بدهیم و هم به حریف شانس گلزنی می‌دادیم. باید بپذیریم راه سختی را در پیش داریم.
وی با اشاره به عملکرد بازیکنان سپاهان گفت: از بازیکنان صددرصد راضی هستم، چون تلاش خودشان را کردند کیفیت فوتبالی خوبی هم نشان دادند که می‌توانست بهتر هم باشد این مسئله ما را برای آینده امیدوار می‌کند.
مربی سپاهان در مورد تیم داوری هم گفت: دو پنالتی باید به سود ما می‌گرفتند و دو خطای هند هم که محرز بود، گرفته نشد و مسئله خاصی نبود و این اعتراضات طبیعی است. با سپاهان می‌خواهیم راه بزرگی را برویم. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم و مطمئنیم که راه درستی را انتخاب کرده‌ایم. بازیکنان ما بازیکنان پرافتخاری هستند و کادر فنی خوبی داریم.
محرم نویدکیا فوتبال را خوب می‌شناسد و مطمئنم که راه پیروزی را خوب طی می‌کنیم.
محرم نوید کیا بعد از شکست ۳ بر یک مقابل گل‌گهرسیرجان در نشست خبری حاضر نشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار