کد خبر: ۹۱۶۵۲
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵ 09 September 2015
رشت - ایرنا - رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) آستانه اشرفیه گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون بیش از یک میلیارد و 22 میلیون ریال در قالب طرح اکرام ایتام به حساب نیازمندان این شهرستان واریز شده است.
[یک میلیارد و 22 میلیون ریال به حساب نیازمندان آستانه ای واریز شد]

حسن قنبرنژاد عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : همچنین در این مدت مبلغ 74 میلیون ریال نیز در قالب کمکهای کالایی به نیازمندان طرح اکرام ایتام کمیته امداد شهرستان پرداخت شده است.
وی در ادامه ضمن تاکید بر نقش خیرین و نیکوکاران در جهت یاری رساندن به ایتام و نیازمندان اظهار داشت : هم اکنون تعداد 240 نفر از ایتام در قالب طرح اکرام ایتام و 130 نفر نیز در قالب طرح محسنین تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان قرار دارند.
قنبرنژاد یادآور شد : تعداد یکهزار و 200 حامی نیکوکار و خیر نیز با ارائه کمکهای مادی و معنوی ، کمیته امداد این شهرستان را در جهت حمایت از ایتام یاری می کنند.
وی با اشاره به طرح های حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار داشت : کمیته امداد با ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری و همچنین جلب مشارکتهای مردمی از طریق راه اندازی مراکز نیکوکاری گامهای بسیار خوبی را در جهت حمایت از نیازمندان برداشته است.
وی ضمن قدردانی از حمایتهای خیرین شهرستان تصریح کرد : هم اکنون حدود شش هزار و 500 خانوار تحت پوشش کمکهای کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان آستانه اشرفیه قرار دارند.
آستانه اشرفیه در شرق گیلان قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار