دبيرکل کانون هابيليان با اشاره به تهديد آمريکا به حمله نظامي به ايران گفت: گزينه اي که 15 ، 14 سال بر روي ميز باشد و عمل نکند ديگر کارايي نخواهد داشت.
کد خبر: ۹۱۸۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۲ 09 September 2015
سيد جواد هاشمي نژاد در مراسم يادواره شهيد ترور «محمد ابراهيم سروش مهر» با اشاره به ترور شخصيت هاي درجه يک نظام در سال هاي اوليه انقلاب گفت: درحالي که صدام مي خواست يک هفته اي خوزستان را اشغال کند و گروه هاي تروريستي پيش بيني مي کردند در عرض يک سال، با اين ترورها انقلاب را مصادره مي کنند، حالا همه قدرت هاي جهان درباره مسئله انرژي هسته اي در مقابل ايران زانو مي زنند و 12 سال مذاکره مي کنند.

وي افزود: گزينه نظامي هم که آمريکا تکرار مي کند چرند است و اگر آمريکا بداندکه مي تواند با حمله نظامي ايران را به زانو درآورد، در اين موضوع ترديدي نمي کند اما سابقه نشان داده گزينه اي که 15، 14 سال روي ميز باشد و عمل نکند ديگر کارايي نخواهد داشت.

وي با اشاره به اعتراف «جان کري» مبني بر کوتاه نيامدن ملت ايران از منافع ملي خود ، ادامه داد: آموزه ها و تفکر امام (ره) به ما آموخت که بايد در مقابل زورگويي ها ايستاد.

هاشمي نژاد با بيان اين که رسول اکرم (ص) در شعب ابيطالب رنج و محنت فراواني متحمل شد و در همان زمان هم افرادي آلوده به مطامع دنيوي شدند و از ادامه مسير بازماندند ، اظهار کرد: اين انحرافات در هر جامعه اي اتفاق مي افتد و شهدا براي جلوگيري از اين انحرافات در جامعه به شهادت رسيدند.

تبليغات مسموم دشمن کشور را به مرز سقوط برد

وي با اشاره به فعاليت گروهک منافقين در کشور در اوايل انقلاب و دوره رياست جمهوري بني صدر گفت: فضا در آن زمان به قدري با تبليغات مسموم دشمن، عليه جريان انقلابي و حتي شهيد بهشتي به عنوان رئيس قوه قضاييه بود که کشور تا مرز سقوط رفت و انقلابيون خود را آماده محاکمه کرده بودند اما ترور شهيد بهشتي و برکت خون اين شهيد باعث شد حقيقت بر همگان روشن شود.

وي گفت: دليل اين که گفته مي شود اين نظام به برکت خون شهدا به دستاوردهاي بزرگ دست يافته است همين است ، زيرا ملت ايران امروز به جايي رسيده است که بزرگ ترين دشمنان در مقابل ملت ايران کاري از دستشان ساخته نيست.

دبير کانون هابيليان با اشاره به 17هزار شهيد ترور در کشور از عصر 22 بهمن 57 تاکنون گفت: اين ترورها محصول 16گروه تروريستي است که از 22 بهمن 57 همچنان ادامه دارد و اين ترورها براي اين است که جامعه در نظام جمهوري اسلامي ايران يک لحظه آرامش نداشته باشد.

وي تصريح کرد: هوشياري و ديانت مردم از ابتداي انقلاب تاکنون اجازه نداده است انقلاب دچار تزلزل شود و نظام جمهوري اسلامي تسليم دشمن شود.

منبع : خراسان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار