سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال با بیان اینکه دلیل لغو دیدار نساجی مازندران و پرسپولیس کمک به فوتبال ملی کشورمان و کاهش ریسک ابتلا به کرونا بوده است، گفت: تکلیف برگزاری دیدار پرسپولیس و ذوب‌آهن نیز تا دو روز آینده مشخص می‌شود.
کد خبر: ۹۲۲۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰ 07 December 2020

به گزارش تابناک مازندران ، «سهیل مهدی» روز دوشنبه در گفت‌وگویی رادیویی در خصوص دلیل لغو دیدار نساجی مازندران و پرسپولیس، عنوان کرد:

بحث چمن ورزشگاه موضوع لغو دیدار نبوده و ما فقط به دلیل کمک به فوتبال ملی کشورمان و کاهش ریسک ابتلا به کرونا چنین تصمیمی را اتخاذ کردیم. طرفداران هر تیم در شهرهای مختلف از تیم‌های محبوب خود استقبال می‌کنند، مانند اتفاقی که برای ذوب‌آهن رخ داد. هواداران از این تیم استقبال کردند و سپس تعداد مبتلایان ذوب‌آهن به کرونا افزایش پیدا کرد.

وی افزود: قطر پروتکل‌های شدیدی برای برگزاری لیگ قهرمانان دارد و ما نیز به دلیل اینکه می‌خواستیم اتفاقی برای نماینده کشورمان رخ دهد بازی را به تعویق انداختیم تا پرسپولیس در تهران تحت مراقبت پزشکی باشد و بتواند در فینال آسیا حضور پیدا کند.

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال در مورد دیدار پرسپولیس و ذوب‌آهن، اظهار داشت: قرار است امروز یا فردا افرادی از ایفمارک به اصفهان سفر کنند تا اعضای باشگاه ذوب‌آهن دوباره تست کرونا دهند. به نظر می‌رسد پرواز کارکنان ایفمارک لغو شده است اما در این خصوص نتایج تست‌ها تعیین‌کننده خواهد بود. نتیجه این تست‌ها در دو روز آینده مشخص می‌شود. اگر در یک باشگاه تعداد مبتلایان کرونا بالا رود ما وارد عمل می‌شویم و قصدمان هم کنترل آن است.

وی در خصوص حواشی دیدار فولاد خوزستان و استقلال، گفت: سرمربی تیمی از الفاظی استفاده کرد و ما می‌توانستیم آن‌ها را انعکاس ندهیم. فولادی‌ها نیز از این اتفاقات ناراحت شدند و این فقط به این دلیل است که فرد فیلم‌بردار با ایجاد جوی مسموم مرتکب کاری زشت شده است.

مهدی درباره تنش روی نیمکت‌های تیم‌های لیگ برتری، بیان داشت: به فرد خاصی اشاره نمی‌کنم اما تنش‌های زیادی را در نیمت تیم‌ها می‌بینیم. کادرهای فنی باید خویشتن‌داری کنند و بیشتر بر روی مسائل فنی تمرکز کنند. در حال حاضر متشنج کردن جو بازی یک تاکتیک شده روی داوران و بازیکنان حریف فشار ایجاد شود. این موضوع باید حل شود چرا که وقتی بازی تمام شود فقط خاطره‌ای از آن می‌ماند و به همین دلیل چه بهتر که با دوستی از یکدیگر جدا شویم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار