دو روز آینده
مسئول بسیج اساتید مازندران از برگزاری چهارمین دوره تربیت مربی جنگ نرم ویژه اساتید خواهر دانشگاه‌های کشور در استان خبر دادو گفت: در حوزه جنگ نرم به‌نظر سازمان بسیج خواهران خاکریز اول را تشکیل می‌دهند و میتوانند در مسائل و آسیب‌های اجتماعی و بزهکاری نقش برجسته‌ای داشته باشند.
کد خبر: ۹۲۳۰۲
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۶ 10 September 2015
به گزارش تابناک مازندران مجتبی بلباسی پیش از ظهرامروز  در نشست خبری چهارمین دوره تربیت مدرس جنگ نرم کشور ویژه اساتید مازندران با بیان اینکه ایران اسلامی امروز در یک جنگ تمام‌عیار نرم با دشمن مواجه است، اظهار داشت: نقطه قوت جمهوری اسلامی قدرت نرم است که امروز ایران اسلامی در خط مقدم مقاومت در دنیا حرف مقتدرانه برای گفتن دارد و ۶ کشور مستکبر و قدرتمند به‌پای میز مذاکره می‌کشاند که این به دلیل قدرت نرم ایران اسلامی است.
وی تغییر نظام جمهوری اسلامی ایران را هدف دشمن از ایجاد جنگ نرم دانست و گفت: دشمنان اسلام و نظام در همه حال چه با توافق و چه بدون توافق با طراحی‌ها و برنامه‌های مختلف به‌دنبال ایجاد مدل‌های جدید برای براندازی نظام و افزایش دشمنی با ملت ایران هستند.
بلباسی افزود: استراتژی دشمن هدف‌گیری ایمان، اراده، اعتقاد مردم است که وظیفه اساتید پرورش، تربیت و اقتدار جوانان و دانشجویان است.
مسئول سازمان بسیج اساتید مازندران در خصوص برگزاری چهارمین دوره تربیت مدرس جنگ نرم کشوربا اشاره به اینکه در سه دوره قبلی خواهران حضور نداشتند،گفت: چهارمین دوره تربیت مدرس جنگ نرم کشور از ۲۱ لغایت ۲۵ شهریورماه سال جاری به میزبانی ساری مختص خواهران برگزار می‌شود.
این مسئول بیان کرد: در طول برگزاری کلاس‌ها به مباحث مدیریت استرس، جنگ نرم جهانی جمعیت، حجاب زن در رسانه، جنگ نرم و بازی‌های یارانه‌ای، نقش شبکه‌های اجتماعی در جنگ نرم، توانمندی‌های جنگ نرم جمهوری اسلامی، الگوهای مقابله با جنگ نرم، منابع و بنیادهای دشمن در جنگ نرم،و... پرداخته می‌شود.
وی افزود:در این کارگاه 5روزه 130 استاد خواهر از 31 استان کشور به‌صورت صبح و عصر آموزش می‌دهند و بیشترین استاد از استان مازندران به تعداد 18 نفر انتخاب‌شده‌اند.
وی از فعالیت 153 دانشگاه، دانشکده و موسسه غیرانتفاعی در استان خبر داد و بیان داشت: سازمان بسیج اساتید مازندران با راه‌اندازی 35 کانون برای 2 هزار و 550 استاد کارت فعال بسیج صادر کرده است.
بلباسی بابیان اینکه با توجه به راه‌اندازی 35 کانون و دفتر بسیج اساتید در شبکه دانشگاهی برای 2 هزار و 550 استاد بسیجی پرونده عضویت فعال تکمیل شد، افزود: در جنگ سرد برادران خاکریز اول را تشکیل دادند،اکنون در حوزه جنگ نرم به‌نظر سازمان بسیج خواهران خاکریز اول را تشکیل می‌دهند و میتوانند در مسائل و آسیب‌های اجتماعی و بزهکاری نقش برجسته‌ای داشته باشند.

   
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار