براثر انفجار در کوره ذوب فلزات کارخانه فولاد صنعت پردیس آذربایجان در شهرک صنعتی سلفچگان ۲ کارگر جان خود را از دست دادند. در این حادثه 10 نفر مجروح شدند که 7 نفر به بیمارستان منتقل شده و سه نفر در محل حادثه درمان شدند.
کد خبر: ۹۲۴۲۲۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۲ 15 December 2020

به گزارش تابناک قم، مدیرکل مدیریت بحران استانداری قم با اشاره به وقوع انفجار و حریق در یک واحد تولیدی شهرک صنعتی سلفچگان گفت: با حضور به موقع آتش‌نشانی شهرک صنعتی سلفچگان حریق به سرعت اطفا شد.

به گزارش تابناک قم، محسن اوروجی در خصوص وقوع انفجار و حریق در شهرک صنعتی سلفچگان قم اظهار کرد: بر اثر مشکل فنی در یکی از واحدهای تولیدی فعال در زمینه فولاد دو نفر از کارگران فوت کرده و 10نفر دیگر مجروح شدند.

وی با اشاره به حضور به موقع نیروهای اورژانس، بالگرد اورژانس، آتش نشانی شهرک صنعتی و... در محل حادثه اظهار کرد: در این حادثه 10 نفر مجروح شدند که 7 نفر به بیمارستان منتقل شده و سه نفر در محل حادثه درمان شدند.

اورژانس ۱۱۵ قم نیز اعلام کرد: ساعت ۱۲ و ۱۷ دقیقه ظهر امروز انفجار مهیبی در کوره ذوب فلزات کارخانه فولاد صنعت پردیس آذربایجان در شهرک صنعتی سلفچگان رخ داد.

بلافاصله با اعلام خبر آتش سوزی علاوه بر نیروهای زمینی اورژانس ،بالگرد اورژانس قم نیزبرای کمک به حادثه دیدگان به پرواز درآمد.

اتوبوس آمبولانس اورژانس ۱۱۵ قم در شهرک صنعتی سلفچگان به منظور خدمات رسانی مطلوب تر و سریع تر به مصدومان مستقر شد.

هنوز از میزان خسارت گزارشی اعلام نشده است.

به گفته مدیرکل مدیریت بحران استانداری قم بی توجهی کاربر کنترل دمای مخازن به افزایش دمای کوره سبب وقوع انفجار و آتش سوزی دراین کارخانه شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار