استاندار بوشهر با بیان اینکه در اصلاح ساختار بودجه، استان بوشهر مورد بی‌مهری قرار می‌گیرد گفت: در این راستا بیش از ۵۰ درصد اعتبارات استان بوشهر در اصلاح ساختار بودجه حذف می‌شود.
کد خبر: ۹۲۴۷۲۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵ 16 December 2020

عبدالکریم گراوند ظهر امروز در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان بوشهر با اشاره به قیمت آب‌بهای اراضی کشاورزی اظهار داشت: برای حل مشکلات کشاورزان در این عرصه باید نشست تخصصی با حضور کارشناسان اب منطقه‌ای و جهاد کشاورزی تشکیل شود.

وی، یکی از ظرفیت‌های مهم عرصه کشاورزی استان بوشهر را نخیلات دانست و بیان کرد: برای کاهش دغدغه کشاورزان در زمینه قیمت آب‌بها باید راهکارهای لازم برای حل مشکلات کشاورزان به ویژه نخلداران استان بوشهر ارائه شود.

استاندار بوشهر کمک به کشاورزان در این عرصه را یک ضرورت دانست و تاکید کرد: بازنگری در قیمت آب‌بها کشاورزی در نشست تخصصی باید مورد توجه قرار بگیرد.

گرواند با بیان اینکه اصلاح ساختار بودجه، بی‌مهری‏ به مردم این استان است خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی باید از لحاظ رویکرد منجر به کاهش نیمی از بودجه استان بوشهر جلوگیری کند.

وی با اشاره به اینکه در اصلاح ساختار بودجه، استان بوشهر مورد بی‌مهری  قرار می‌گیرد گفت: در اصلاح  بودجه 13 استان به صورت ویژه از منابع مالی مطلوبی برخوردار شدند و استان‏‌های تاثیرگذار کشور مورد بی‌مهری بیش از حد قرار می‎گیرند.

استاندار بوشهر با اشاره به اینک افزون‌بر 50 درصد اعتبارات استان بوشهر در اصلاح ساختار بودجه حذف می‌شود تصریح کرد: استانی که بالاترین نقش در تامین درآمد و پیشرفت کشور دارد باید جایگاه بودجه‌ای آن بسیار بالاتر از وضعیت کنونی باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار