مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف از پخش برنامه «عطر کوثر» به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب(س) خبر داد.
کد خبر: ۹۲۵۲۴۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳ 19 December 2020

به گزارش تابناک قم، سیداحمد محمودی با اشاره به تولید برنامه عطر کوثر اظهار کرد: این برنامه به منظور تبیین جایگاه شخصیت حضرت زینب(س) و بیان سیره حضرت در ابعاد مختلف عبادی و اخلاقی روز 29 آذر ماه از ساعت 21:30 مصادف با  شب ولادت حضرت زینب(س) از این رسانه پخش می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مقدمه‌ای در زمینه وقایع تاریخی میلاد حضرت، توجه به نماز شب، زهد، شجاعت، انفاق و... با وجود مشکلات و مصائب زندگی از  جمله مباحث این برنامه است.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف با اشاره به دیگر ابعاد موضوعی برنامه عطر کوثر گفت: تقدیر از پرستاران با ایمان، خوش خلق و ایثارگر در دوران کرونا از دیگر محورهای موضوعی این برنامه است.

وی به بخش‌های مختلف برنامه عطر کوثر اشاره کرد و گفت: این برنامه دارای بخش‌های گفتاری، کارشناسی، روایی، گزارش و بسته صوتی در خصوص پرستاران به ویژه پرستاران بیماران خاص و کرونایی، شعرخوانی، مشارکت تلفنی مخاطبان، کلام بزرگان و... است.

محمودی عنوان کرد: محمدحسن جلالی به عنوان تهیه‌کننده، عباسعلی توفیقی به عنوان مجری و حجت‌الاسلام مصطفی اخوی به عنوان کارشناس این برنامه است.

 

تولید برنامه عقیله

وی از تولید ویژه برنامه عقیله به مناسبت روز ولادت حضرت زینب کبری(س) خبر داد و افزود: این برنامه با محوریت نقش الگویی حضرت زینب(س) برای زنان و دختران امروز، 30 آذر ماه از ساعت 8:15 تا 9:30 پخش می‌شود.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف مقدمه‌ای در میلاد و دوران کودکی و نحوه تربیت ایشان توسط مادر، رضایت از زندگی، نگاه به سختی‌ها، مشکلات و مصائب در زندگی و افزایش آستانه تحمل در سختی‌ها را از دیگر محورهای موضوعی این برنامه ذکر کرد.

وی خاطرنشان کرد: این برنامه از بخش‌های گفتاری، کارشناسی در دو بخش حضوری و تلفنی، گزارش تولیدی، نمایش و تعامل با شنوندگان تشکیل شده است.

محمودی یادآور شد: حمید علیخانی به عنوان تهیه‌کننده، محبوبه شیر علی به عنوان مجری و مریم اردبیلی به عنوان کارشناس این برنامه ایفای نقش می‌کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار